ویدیویی از حضور فریبرز عرب نیا در فصل دوم سریال The Old Man منتشر شد

فریبرز عرب نیا بازیگر برجسته ایران که با نقش‌آفرینی در سریال مختارنامه شناخته شد، به تازگی حضور خود را با نقشی کوتاه در فصل دوم سریال The Old Man اعلام کرد.

سریال پیرمرد که با بازی «جف بریجز» و «جان لیثگو» در نقش‌های اصلی به نمایش درآمده است، داستان مأمور سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) را روایت کرده که در خانه‌ای بدون تکنولوژی زندگی می‌کند و مجبور به فرار از دست کسانی می‌شود که قصد جان او را دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فریبرز عرب نیا در فصل دوم سریال The Old Man

«عرب‌نیا» در یادداشتی درباره این تجربه نوشت:

آغازی دوباره در بازیگری و این بار در هالیوود و از صفر رقم خورد تا با نقشی کوتاه در فصل دوم The Old Man، در اپیزود یکم و در کنار «جف بریجز» و «جان لیثگو» با شما دیدار تازه کنم. با این امید که با کارها و نقش‌های آینده، برای شما پرونده‌ای دریادماندنی به جا بگذارم.

ویدیو حضور عرب‌نیا در سریال The Old Man را مشاهده کنید:

این سریال بر اساس رمانی به همین نام، نوشته «توماس پری» در سال 2017 ساخته شده است و ژانر درام و دلهره‌آور دارد. توسعه سریال به عهده «جاناتان ای. استاینبرگ» و «رابرت لوین» بوده و نخستین بار در تاریخ 16 ژوئن 2022 از شبکه «FX» به نمایش درآمد. فصل اول این سریال شامل هفت قسمت است و در تاریخ 27 ژوئن 2022 (6 تیر 1401)، خبر تمدید سریال برای فصل دوم اعلام شد.

با این حضور در کنار چهره‌های برجسته هالیوود، «عرب‌نیا» امیدوار است که بتواند بار دیگر در عرصه بازیگری به خصوص در سینمای بین‌المللی بدرخشد و نقش‌های ماندگاری از خود به یادگار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «فریبرز عرب نیا» در سریال The Old Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *