تاریخ انتشار فصل پنجم سریال امیلی در پاریس مشخص شد

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال امیلی در پاریس با توجه به اینکه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، می‌تواند بین تابستان و یا پاییز سال آینده متغیر باشد.

طرفداران سریال امیلی در پاریس ، در حال جشن گرفتن هستند. فصل پنجم این سریال به‌طور رسمی توسط نتفلیکس تأیید شد. این اعلامیه تنها چهار روز پس از پخش قسمت دوم فصل چهارم به انتشار رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل پنجم سریال امیلی در پاریس منتشر شد

«امیلی کوپر» (با بازی لیلی کالینز) به زودی با داستان‌های عاشقانه، ماجراجویی‌های حرفه‌ای و مناظر خیره‌کننده دوباره به تلویزیون خواهد آمد. هرچند هنوز مشخص نیست که این ماجراجویی‌ها در کدام نقطه از جهان خواهد بود، اما خالق سریال، «دارن استار»، به هالیوود ریپورتر اطمینان داد که او پاریس را ترک نخواهد کرد.

او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

با اینکه در حال حاضر در مراحل ابتدایی برنامه‌ریزی برای فصل پنجم هستیم، اما پس از پایان شوکه‌کننده فصل چهارم، موضوعات زیادی برای بررسی وجود دارد. چه سرنوشتی در انتظار «گابریل» (با بازی لوکاس براوو) و جدیدترین مستخدم آژانس گراتو، «ژنوویو» (با بازی تالی بستان) خواهد بود؟ آیا جذابیت «مارچلو» (با بازی اوجنیو فرانچسکینی) برای «امیلی» پایانی عاشقانه خواهد داشت یا او به سرآشپز فرانسوی بازخواهد گشت؟

با توجه به اینکه اعلام تمدید روز دوشنبه، 25 شهریور منتشر شد، هنوز تاریخ رسمی انتشار فصل پنجم امیلی در پاریس مشخص نیست؛ اما با توجه به فرمت پخش فصل 3 و 4 سریال Emily In Paris در تابستان، انتظار می‌رود تابستان سال آینده شاهد ادامه ماجراجویی‌های «امیلی کوپر» باشیم.

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال امیلی در پاریس
تاریخ انتشار فصل پنجم سریال امیلی در پاریس

هنوز تریلر رسمی فصل پنجم سریال «امیلی در پاریس» منتشر نشده است، اما نتفلیکس با انتشار کلیپی جذاب، تأیید تمدید این فصل را اعلام کرد.

این کلیپ 10 ثانیه‌ای که در تاریخ 25 شهریور روی حساب‌های اجتماعی نتفلیکس منتشر شد، «لیلی کالینز» را در نقش «امیلی کوپر» نشان می‌دهد که در حال نوشیدن اسپرسو است و با شادی می‌گوید:

هیچ جایی مانند رم نیست!

این جمله اشاره‌ای به نقش جدید «امیلی» به عنوان رئیس دفتر آژانس گراتو در رم دارد که در قسمت پایانی فصل چهارم به او اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال امیلی در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *