تریلر بازسازی سریال The Office منتشر شد

کمپانی آمازون پرایم ویدیو، اولین تریلر بازسازی سریال The Office را به صورت رسمی در حساب‌های کاربری مختلف خود منتشر کرده است.

این نسخه جدید که به قلم «ریکی جرویس» و «استیون مرچنت» ساخته شده، قرار است در تاریخ 18 اکتبر 2024 (27 مهر 1403) در 240 کشور و منطقه جهان به جز ایالات متحده به نمایش درآید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازسازی سریال The Office منتشر شد

در حالی که دنباله‌ای برای نسخه آمریکایی دفتر هنوز در حال توسعه است، طرفداران جهانی این مجموعه می‌توانند از تلاش استرالیایی‌ها برای خلق این اثر سیتکام لذت ببرند.

در تریلر سریال جدید The Office که چندی پیش منتشر شد، «هانا هاوارد» (با بازی فلیسیتی وارد)، مدیرعامل شرکت بسته‌بندی Flinley Craddick در سیدنی، تلاش می‌کند تا با جذابیت طبیعی، روحیه دختر رئیس و رهبری بصیرت‌مدار خود، کارکنانش را جذب کند که البته در این زمینه موفق نمی‌شود.

در کنار «هانا»، شخصیت‌های دیگری از جمله «لیزه» (با بازی ایدیت پور) که نقش منشی و مدیر بهره‌وری را ایفا می‌کند؛ «نیک» (با بازی استین راسکوپولوس) در نقش نماینده فروش و «گرِتا» (با بازی شاری سبنس) که به نوعی معادل شخصیت‌های پام و داون است، نیز در Flinley Craddick حضور دارند.

این سریال همچنین شامل بازیگران دیگری همچون «جاش تامسون»، «جانی بروگ»، «سوزان لینگ یانگ»، «راج لاباده»، «لوسی اشمیت»، «زویی ترکس»، «پالاوی شارد»، «کلاود جابور» و «جاستین روزنیاک» به عنوان مهمان است.

نویسندگان این نسخه استرالیایی، «جولی دی فینا» و «جکی ون بیک»، علاوه بر نوشتن فیلمنامه، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی نیز فعالیت می‌کنند. «کایلی واشنگتن» به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و «سوفیا زاکاریو» به‌عنوان تولیدکننده اصلی در این پروژه حضور دارند.

از زمان پایان پخش نسخه بریتانیایی سریال دفتر در دسامبر 2003، کشورهای متعددی از جمله کانادا، شیلی، فرانسه، جمهوری چک، آلمان، هند، لهستان، عربستان سعودی و سوئد اقدام به ساخت نسخه‌های محلی این سریال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی این سریال محبوب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *