اطلاعات جدیدی از بازی Battlefield 6 منتشر شدند

کمپانی EA در یک نمایش بزرگ برای سرمایه‌گذاران خود، اطلاعات تازه‌ای از پروژه‌های مختلف استودیوهای مربوط به بازی Battlefield 6 را منتشر کرد.

«بایرون بید»، مدیر عامل سری بازی‌های Battlefield، اعلام کرد که آزمایش‌های عمومی برای نسخه بعدی این بازی اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فرانچایزهای دنیای بازی

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی از بازی Battlefield 6 منتشر شدند

بر اساس اعلام EA، گروه‌های مختلف در استودیوهای مختلف روی جنبه‌های متنوعی از بازی بتلفیلد 6 کار می‌کنند:

  • DICE که معمولاً مسئول بخش چندنفره است، بار دیگر این وظیفه را بر عهده دارد.
  • Criterion که برای بازی‌های Need for Speed و Battlefront شناخته شده، روی هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره کار می‌کند.
  • Motive، سازنده ریمیک Dead Space و Star Wars: Squadrons، مسئول بخش تک‌نفره است.
  • Ripple Effect، که حالت سرورهای سفارشی Portal را در Battlefield 2042 توسعه داده، در حال کار روی یک تجربه جدید برای بازی Battlefield است.

در نهایت، یک تیم فنی مرکزی نیز به منظور فراهم کردن ابزارها و فناوری‌های لازم برای این توسعه‌دهندگان ایجاد شده است. «بید» تأکید کرد که این تیم بزرگ‌ترین، قوی‌ترین و متمرکزترین تیم در تاریخ Battlefield است و با توجه به تجربیات گذشته، امیدواری‌هایی وجود دارد که این بار نتایج بهتری حاصل شود.

بازی Battlefield 6

EA به‌طور صریح به ناامیدی‌های ناشی از Battlefield 2042 اشاره کرده است. «وینس زامپلا»، یکی از بنیان‌گذاران ریسپاون گفت که EA باید اعتماد هواداران را دوباره جلب کند و برای بازی جدید بتلفیلد ، دو عنصر نامحبوب Battlefield 2042 یعنی شخصیت‌های متخصص و نقشه‌های 128 نفره را کنار خواهد گذاشت. استراتژی جدید شامل چرخه‌ای از پروتوتایپ‌سازی سریع، آزمایش و بازخورد است.

EA همچنین اشاره کرده است که این پروژه ممکن است بیش از یک بازی باشد و به امیدهای بزرگ اشاره کرده است. طبق گفته او، می‌توانیم منتظر یک جهان متصل در دوران معاصر با تجربه‌های مختلف Battlefield باشیم.

او همچنین فاش کرد که تقریباً به‌طور روزانه آزمایش‌های بازی در جریان بوده و یک برنامه بزرگ برای آزمایش‌های جامعه‌محور برای اوایل سال آینده در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید Battlefield چیست؟ آیا این بازی دوباره به اوج خودش بازمی‌گردد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *