قسمت چهارم فیلم Terrifier ساخته خواهد شد

ترساننده 3 هنوز به سینماها نرسیده است، اما نویسنده و کارگردان آن، دامیان لئون، تأیید کرده که قسمت چهارم فیلم Terrifier را نیز خواهد ساخت.

سومین قسمت از این فرانچایز اسلشر روز پنجشنبه در فستیوال فانتاستیک در آستین، تگزاس اکران شد. در جلسه پرسش و پاسخ، «لئون» اعلام کرد که فیلم Terrifier 4 ساخته می‌شود و جزئیات بیشتری ارائه نشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


قسمت چهارم فیلم Terrifier

این مجموعه ابتدا دنبال‌کنندگان محدودی داشت، اما با انتشار دنباله آن به نام Terrifier 2 به شهرت زیادی در ژانر وحشت رسید. قسمت دوم این فرانچایز فراتر از انتظارات ظاهر شد و به فروش 15 میلیون دلاری در گیشه رسید. در حالی که بودجه فیلم کمتر از یک دهم این مبلغ یعنی 250 هزار دلار بود. حالا به طور رسمی اعلام شده که فیلم ترساننده 4 ساخته خواهد شد و جزئیات زیادی در مورد آن نمی‌دانیم.

قسمت چهارم فیلم Terrifier

بازیگران اصلی قسمت سوم شامل «دیوید هاوارد تورنتون» در نقش «دلقک آرت»، «لورن لاورا» در نقش «سیِنا»، «الیوت فولام» در نقش «جاناتان شاو»، «سامانتا اسکافیدی» در نقش «ویکتوریا هِیز» و «کریس جریکو» در نقش «بِرک» هستند. این فیلم‌ها به دلیل خشونت شدید، قتل‌های بی‌رحمانه و جلوه‌های ویژه‌ی اغراق‌آمیزشان شناخته می‌شوند و شخصیت ترسناک و بی‌صدای «آرت دلقک» به یک آیکون جدید در ژانر وحشت تبدیل شده است.

داستان فیلم سوم در شب کریسمس رخ می‌دهد و راه را برای یک دنباله دیگر باز می‌گذارد. بازیگران جدید این فیلم شامل «دانیل روباک» از فیلم مقصد نهایی در نقش «بابا نوئل»، «آنتونلا رز» از ترس از مردگان متحرک، «جیسون پاتریک» از پسران گمشده و «جان آبراهامز» از خانه مومی هستند. همچنین «تام ساوینی»، هنرمند برجسته جلوه‌های ویژه، در پشت صحنه این فیلم حضور دارد.

فیلم Terrifier 3 به طور رسمی در 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت قسمت چهارم فیلم Terrifier چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *