شایعه: فیلم Beetlejuice 3 ساخته خواهد شد

«تام هارپر»، تهیه‌کننده Beetlejuice 2، اعلام کرد که همه‌چیز برای ساخت فیلم Beetlejuice 3 آماده است و اگر «تیم برتون» موافقت کند، این فرانچایز می‌تواند ادامه داشته باشد.

این دنباله که به‌تازگی در گیشه موفق عمل کرده و سه هفته متوالی صدرنشین جدول فروش شده، با صحنه پایانی خود به بینندگان این پیام را می‌دهد که «لیڈیا دیتز» (با بازی وینونا رایدر) و دخترش «آسترید» (با بازی جنا اورتگا)، هنوز از دست روح محبوب خود رهایی نیافته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تیم برتون تا سال 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال ساخت فیلم Beetlejuice 3 بالا است

«هارپر»، تهیه‌کننده این فیلم در مصاحبه‌ای با ددلاین گفت:

با توجه به علاقه «تیم» به عنوان و شخصیت‌ها، دروازه برای ادامه داستان باز است، اما باید دید چه پیش خواهد آمد.

فیلم Beetlejuice 2 تقریباً 36 سال پس از اثر کلاسیک خود در سال 1988 ساخته شد و «برتون» تاکنون 330 میلیون دلار این فیلم را در گیشه جهانی به فروش رسانده و این میزان بیش از دو برابر بودجه 99 میلیون دلاری آن است.

این فیلم بزرگ‌ترین موفقیت او از زمان فیلم لایواکشن دامبو در سال 2019 با 353 میلیون دلار به حساب می‌آید و همچنین فروش آن از کمدی سایه‌های تاریکی (Dark Shadows) (245 میلیون دلار) و فیلم‌های دیگرش فراتر رفته است.

فیلم Beetlejuice 3

با وجود اینکه به نظر می‌رسد دروازه برای ساخت دنباله‌ای تحت عنوان Beetlejuice 3 باز است، «برتون» پس از نخستین نمایش جهانی فیلم در جشنواره ونیز در ماه گذشته، به نظر می‌رسد که به ساخت فیلم بیتل جویس 3 علاقه‌ای ندارد.

او در کنفرانس خبری گفت:

بیایید حساب کنیم. ساخت این فیلم 35 سال زمان برد. برای دنباله‌ای دیگر، من بیش از 100 سال سن خواهم داشت. ممکن است به لطف علم پزشکی ممکن باشد، اما فکر نمی‌کنم.

«برتون» اذعان داشت که کار روی اسپین‌آف فیلم کلاسیک خانواده آدامز که ونزدی نام دارد، در حال جریان است. او این دنباله را پروژه‌ای بسیار شخصی توصیف کرد و و گفت که هدفش صرفاً کسب درآمد نبوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن یک فیلم دیگر از فرانچایز بیتل جویس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *