تریلر سریال Teacup منتشر شد

تریلر سریال Teacup با بازی «ایوان استراهاوسکی» و تهیه‌کنندگی «جیمز وان» منتشر شد که نگاهی به وقایع مرموز و هرج‌ومرج‌های این اثر ترسناک ارائه می‌دهد.

«ایوان استراهاوسکی» ستاره سریال The Handmaid’s Tale، در سریال ترسناک جدیدی با عنوان Teacup ایفای نقش می‌کند که توسط شبکه «Peacock» و به تهیه‌کنندگی «جیمز وان» ساخته شده است. این سریال اقتباسی از رمان «Stinger» نوشته «رابرت آر. مک‌کامن» بوده و «ایان مک‌کالوچ» نیز به عنوان تهیه‌کننده همراه با «وان» در تولید این مجموعه نقش دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Teacup منتشر شد

داستان سریال Teacup همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما تریلر رسمی آن که به‌تازگی منتشر شده، دید بهتری از فضای پرتنش دو قسمت اول که در تاریخ 10 اکتبر (19 مهر) پخش خواهد شد، ارائه می‌دهد.

در ابتدای تریلر لحظات شاد و ساده‌ای به تصویر کشیده می‌شود که گویی با یک درام یا کمدی رمانتیک طرف هستیم؛ اما ناگهان تغییر فضای داستان رخ می‌دهد. پس از نمایش عنوان سریال، شخصیت «ایوان استراهاوسکی» در حال صحبت با پسرش درباره طوفان است و در ادامه، طوفانی بزرگ از راه می‌رسد و ابرهای تیره بر فراز مزرعه خانوادگی ظاهر می‌شوند.

پسر جوان پس از فرار یک بز از آغل، به دنبال آن به جنگلی تاریک می‌دود و در بازگشت، با نگرانی به خانواده‌اش می‌گوید مردی در سرش با او صحبت می‌کند و هشدار می‌دهد.

در کنار «ایوان استراهاوسکی» بازیگرانی همچون «اسکات اسپیدمن»، «چیسک اسپنسر»، «راب مورگان»، «کتی بیکر»، «بوریس مک‌گیور»، «کالب دولدن»، «امیلی بایر» و «لوسیانو لروکس» در این سریال حضور دارند. این سریال که این هفته به نمایش جهانی گذاشته شد، یکی از مورد انتظارترین آثار ترسناک سال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Teacup چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *