همنواز

تریلر بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 منتشر شد

تریلر بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 برای گسترش جدید بازی آلن ویک 2، شب گذشته در رویداد State of Play سپتامبر 2024 رونمایی شد.

هواداران این بازی، نخستین نگاه رسمی به این گسترش مورد انتظار را از طریق تریلر بسته الحاقی بازی الن ویک 2 که توسط استودیو Remedy منتشر شد، پیدا کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 منتشر شد

انتظار می‌رود این دی‌ال‌سی در ماه اکتبر منتشر شود؛ هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. همچنین، یک خلاصه دقیق‌تر از داستان برای علاقه‌مندان ارائه شد. اگرچه تریلر دی ال سی الن ویک 2 جزئیات زیادی را فاش نکرد، اما به‌وضوح نشان داد که داستان حول محور اداره فدرال کنترل (FBC) می‌گردد و ایستگاه آن در داخل خانه دریاچه واقع شده است.

در این گسترش، به جای بازی به عنوان «آلن ویک»، بازیکنان به عنوان «کیران استه‌وز»، یک مأمور FBC، بازی خواهند کرد و داستان به‌طور موازی با بازی اصلی پیش می‌رود.

Alan Wake 2: The Lake House به‌وضوح به دیگر فرانچایز بزرگ Remedy، یعنی بازی کنترل (Control) مرتبط است و بخشی از آنچه که به‌عنوان جهان متصل رمدی شناخته می‌شود، پیش می‌رود. این جهان اکنون پس از توافق با «آنپورنا پیکچرز»، به دنیای فیلم و تلویزیون نیز گسترش خواهد یافت.

گسترش قبلی Alan Wake 2، با عنوان Night Springs، شامل سه قسمت با سه شخصیت مختلف بود که یکی از آن‌ها، «جیسی فیدن»، شخصیت اصلی بازی Control محسوب می‌شد.

با خارج شدن از محدودیت‌های داستانی بازی اصلی که از ابتدا هم نسبتاً آزاد بود، «سم لیک» و تیمش تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سناریوهای بسیار سرگرم‌کننده‌ای ارائه دهند که متأسفانه خیلی زود به پایان می‌رسند و بازیکن را به دنبال تجربه‌ای بیشتر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جهان بازی آلن ویک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: wccftech


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *