همنواز

اسامی شرکت کنندگان برنامه جدید جوکر + تیزر

اسامی شرکت کنندگان برنامه جدید جوکر با حضور «علی صادقی» و جمعی از بازیگران توانمند، به همراه یک تیزر منتشر شد تا لحظاتی شاد و مفرح را به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری فیگار، کارگردانی این فصل از جوکر، بار دیگر بر عهده «احسان علیخانی» و «حامد میرفتاحی» است. این تیم خلاق برای فصل جدید جوکر ، دکور بسیار چشمگیر و زیبایی طراحی کرده‌اند که تماشای آن تجربه‌ای دلپذیر خواهد بود. دکور 360 درجه این برنامه، با استفاده از بیش از 50 دوربین، توانایی رصد تمامی حرکت‌های مهمانان را دارد و این امر به جذابیت بیشتر برنامه کمک شایانی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین رئالیتی شوهای ایرانی + [1403 و تمام دوران]

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اسامی شرکت کنندگان برنامه جدید جوکر

حضور «علی صادقی» در کنار بازیگران با سابقه‌ای همچون «رشید»، «شاهرخ استخری»، «حمید لولایی»، «نیما فلاح»، «علی اوجی»، «مجید یاسر» و «امین زندگانی»، نویدبخش فصلی پر از شوخی‌های ناب و جذاب است.

این ترکیب طلایی از بازیگران، به‌خصوص با توانمندی و تجربه‌های متفاوت هر یک از آن‌ها، نشان‌دهنده این است که فصل جدید جوکر به‌زودی به یکی از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل خواهد شد.

در این فصل، علاوه بر بازیگران نام‌آشنای حاضر، بینندگان می‌توانند انتظار لحظات طنزآلود و غیرقابل پیش‌بینی را داشته باشند که به‌طور ویژه‌ای طراحی شده‌اند تا مخاطبان را در هر قسمت غافلگیر کنند. این برنامه به‌عنوان یک فضای مفرح و شاداب، به‌دنبال ارتقاء روحیه و ایجاد لحظاتی خوش برای خانواده‌هاست.

این فصل از جوکر با هدف ایجاد لحظاتی شاد و مفرح، به‌زودی از تلویزیون پخش خواهد شد و انتظار می‌رود که با استقبال گسترده‌ای مواجه شود. پیش از این، جوکر زنان از شبکه نمایش خانگی به انتشار رسید که با بازخورد بالایی از سمت تماشاگران مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شرکت‌کنندگان فصل جدید برنامه جوکر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *