همنواز

فیلم پدینگتون 4 ساخته خواهد شد

فیلم پدینگتون 4 هم اکنون در دست ساخت بوده و همچنین سری جدید این شخصیت محبوب در راه است که طرفداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

در رویداد «Brand Licensing Europe 2024» لندن، مسئولان «StudioCanal» از برنامه‌های آینده برای شخصیت محبوب «پدینگتون» صحبت کردند. «فرنوس گویونه»، مدیرعامل بخش کودکان و خانواده «StudioCanal» و «سیسل هنو»، مدیر فروش جهانی این استودیو، در سخنرانی خود درباره چگونه یک برند کلاسیک به یک پدیده جهانی تبدیل می‌شود از انتشار فیلم سوم این مجموعه با عنوان پدینگتون در پرو که قرار است در تاریخ 18 آبان 1402 (8 نوامبر 2024) در بریتانیا اکران شود، خبر دادند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم پدینگتون 4 ساخته خواهد شد

سری سوم این فیلم به کارگردانی «دوگال ویلسون» و با بازی بازیگرانی چون «اولیویا کلمن»، «امیلی مورتیمر» و «آنتونیو باندراس» تولید شده است. همچنین اعلام کردند که چهارمین فیلم پدینگتون در حال برنامه‌ریزی بوده و در سال 1406 (2027) منتشر خواهد شد. این فیلم با مناسبت هفتادمین سالگرد این شخصیت ساخته می‌شود. علاوه بر این، سری جدید مجموعه تلویزیونی پدینگتون نیز تا سال 1407 (2028) به نمایش درمی‌آید.

فیلم پدینگتون 4

در ادامه «گویونه» به تجربیات دیجیتال و محتواهای جدید اشاره کرد که امسال تمرکز بیشتری روی آن‌ها داشته‌اند. از جمله این فعالیت‌ها، راه‌اندازی صفحه «پدینگتون» در «تیک‌ تاک» و همچنین افتتاح تجربه «پدینگتون» در لندن است. در آبان‌ ماه (نوامبر)، یک بازی جدید در پلتفرم «Roblox» نیز عرضه خواهد شد.

این شخصیت دوست‌داشتنی نه تنها در سینما بلکه در تئاتر نیز حضور خواهد داشت. در سال آینده، موزیکال پدینگتون در وست اند لندن به کارگردانی «لوک شپارد» و نویسندگی «جسیکا سوئل» و با آهنگ‌ سازی «تام فلچر» به روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم پدینگتون 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *