همنواز

تریلر فیلم Ballerina منتشر شد

تیزر فیلم Ballerina با بازی «آنا د آرماس» منتشر شد که این فیلم اسپین‌آفی از اثر جان ویک است و داستانی هیجان‌انگیز را به نمایش می‌گذارد.

اولین تریلر کامل فیلم Ballerina، اسپین‌آف مجموعه محبوب جان ویک از کمپانی «لاینزگیت»، چندی پیش منتشر شد و نگاه کاملی به این فیلم اکشن با بازی «آنا د آرماس» و «کیانو ریوز» ارائه داد. شب گذشته، برای اعلام انتشار تریلر، لاینزگیت اولین تیزر کوتاه از این فیلم را منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فیلم Ballerina منتشر شد

در این فیلم «آنا د آرماس» که برای جایزه اسکار نامزد شده در نقش اصلی یعنی یک قاتل جوان به نام ایو مکارو ظاهر می‌شود. این شخصیت در حال آموزش در راه و رسم گروه «روسکا روما» است؛ گروهی که نخستین بار در جان ویک: فصل 3 – پارابلوم معرفی شد. طبق خلاصه داستان رسمی فیلم اتفاقات Ballerina در خلال وقایع سری سوم جان ویک رخ می‌دهد و داستان «ایو مکارو» را دنبال می‌کند که در حال آغاز آموزش‌های قاتلی خود است.

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا «آنا د آرماس» و «کیانو ریوز» در این فیلم با یکدیگر همکاری خواهند کرد یا رو در روی هم قرار خواهند گرفت؛ اما بدون شک بازگشت این دو بازیگر محبوب به پرده سینما برای طرفداران لذت‌بخش خواهد بود.

همچنین این فیلم پیش از وقایع جان ویک: فصل 4 جریان دارد و احتمال می‌رود که شاهد اشاره‌هایی به اتفاقات احتمالی در جان ویک 5 نیز باشیم، هرچند این موضوع هنوز تایید نشده است.

فیلم «Ballerina» دومین اسپین‌آف مجموعه جان ویک است و پس از سریال پیش‌درآمدی «The Continental» ساخته شده که سال گذشته از پلتفرم Peacock پخش شد. این فیلم در تاریخ 16 خرداد 1404 (6 ژوئن 2025) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر فیلم Ballerina چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *