همنواز

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Alien: Romulus مشخص شد

به تازگی دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Alien: Romulus (بیگانه: رومولوس) به کارگردانی فده آلوارز که زانر ترسناک دارد را اعلام کرد.

این فیلم که داستان آن میان وقایع فیلم‌های بیگانه ساخته «ریدلی اسکات» و بیگانگان به کارگردانی «جیمز کامرون» قرار دارد، درباره گروهی از جوانان در سیاره‌ای دوردست است که با نوعی حیات وحشتناک در فضا روبرو می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Alien: Romulus

شخصیت‌های اصلی فیلم شامل «رین» با بازی «کیلی اسپینی» و برادر رباتی‌اش «اندی» با بازی «دیوید جانسون» هستند که به همراه دیگر اعضای گروه، از جمله «ایزابلا مرسد»، «آرچی رنو» و «اسپایک فیرن»، برای بقا تلاش می‌کنند.

بیگانه: رمولوس پس از گذشت پنج هفته از اکران، با فروشی جهانی به مبلغ 342 میلیون دلار همراه بوده و توانسته است توجه منتقدین را به خود جلب کند. فروش داخلی این فیلم بیش از 103 میلیون دلار و فروش بین‌المللی آن 238 میلیون دلار بوده است.

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Alien: Romulus

«فده آلوارز» در جریان مراسم اکران ویژه فیلم در لندن اعلام کرد که در ساخت این فیلم هیچ‌گونه استفاده‌ای از پرده سبز و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای صورت نگرفته است و تمام صحنه‌ها واقعی و عملی ساخته شده‌اند. او بیان کرد:

تقریباً مثل یک نمایش تئاتر است. بیشتر چیزها واقعی هستند. صحنه‌ها بنا شده‌اند و هیچ پرده سبزی وجود ندارد. نمی‌خواستم پرده سبزی ببینم. تمام آن صحنه، نمایی که از یک محفظه هوا خارج می‌شوند واقعی است و ممکن بود در آن گم شوید.

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم بیگانه: رومولوس برای 15 اکتبر 2024 (24 مهر 1403) در پلتفرم‌های دیجیتال برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Alien: Romulus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *