همنواز

تریلر فیلم Maria منتشر شد + تاریخ اکران و انتشار دیجیتال

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در تریلر فیلم Maria (ماریا) به کارگردانی پابلو لارائین، در نقش آیکون اپرا، ماریا کالاس ظاهر می‌شود.

این فیلم بیوگرافی جدید که توسط «نتفلیکس» منتشر شده است، در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد؛ تا جایی که با تشویق ایستاده هشت دقیقه‌ای حضار همراه بود و «جولی» و این فیلم را به رقابت‌های جوایز سالانه وارد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Maria

«جولی» در این فیلم نقش «ماریا کالاس»، سوپرانو معروف یونانی آمریکایی را بازی می‌کند که در سن 53 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. همان‌طور که تریلر نشان می‌دهد، فیلم ماریا داستان زندگی این خواننده افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد.

علاوه بر «جولی»، بازیگرانی همچون «والریا گولینو»، «کودی اسمیت-مک‌فی»، «هالوک بیلگینر»، «آلبا روهراکر»، «پیرفرانچسکو فاوینو»، «جرمی ویلر» و «ربکا جانستون» نیز در این فیلم حضور دارند.

تریلر فیلم ماریا را مشاهده کنید:

ماریا توسط «پابلو لارائین» کارگردانی شده و نویسندگی آن را «استیون نایت»، خالق سریال پیکی بلایندرز بر عهده دارد. این دو پیش‌تر در فیلم اسپنسر که درباره «پرنسس دایانا» بود، همکاری کرده بودند و این فیلم برای بازیگر اصلی، «کریستن استوارت»، نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورد. تهیه‌کنندگان این فیلم شامل «جوناس دورنباخ»، «جینین جاکوفسکی»، «لورنزو میلی» و «خوآن د دیوس لارائین»، برادر «پابلو لارائین» هستند.

این فیلم از 27 نوامبر 2024 (6 مهر 1403) در سینماها اکران خواهد شد و پس از آن در تاریخ 11 دسامبر 2024 (21 آذر 1403) از طریق «نتفلیکس» به صورت استریمینگ در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Maria چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *