همنواز

فیلمبرداری فیلم Jurassic World Rebirth به پایان رسید

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World Rebirth با بازی اسکارلت جوهانسون به پایان رسید و این فیلم وارد مراحل پس از تولید شد.

با انتشار یک تصویر، اعلام شد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World 4 به پایان رسیده است. فیلمبرداری این قسمت از دنیای ژوراسیک از خردادماه امسال آغاز شده بود و اکنون، به‌گزارش «DarkHorizons»، «فرانک مارشال» تهیه‌کننده فیلم‌های دنیای ژوراسیک، تأیید کرد که تولید فیلم به پایان رسیده و آن وارد مراحل پس از تولید شده است. تصویر منتشر شده شامل تنها یک کلاه با لوگوی فیلم بوده و به جزئیات خاصی اشاره نمی‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Jurassic World Rebirth به پایان رسید

طبق خلاصه داستان منتشر شده، Jurassic World Rebirth پنج سال پس از حوادث فیلم Jurassic World Dominion روایت می‌شود. در این زمان، اکولوژی سیاره به گونه‌ای تغییر کرده که محیط زندگی دایناسورها در خطر است و سه موجود عظیم‌الجثه در یک منطقه بیوسفر استوایی، کلید دارویی معجزه‌آسا را در اختیار دارند. زمانی که عملیات زورا با خانواده‌ای غیرنظامی تلاقی می‌کند، قایق‌های آن‌ها توسط دایناسورهای آبزی غارتگر واژگون می‌شود و آن‌ها به جزیره‌ای سرگردان می‌شوند که در آنجا چیزی شوم کشف می‌کنند.

فیلم Jurassic World Rebirth

بازیگران این فیلم شامل «اسکارلت جوهانسون»، «جاناتان بیلی»، «ماهرشالا علی»، «روپرت فرند»، «مانوئل گارسیا-رولفو»، «لونا بلیز» و «دیوید ایانکو» هستند. کارگردانی فیلم بر عهده «گرث ادواردز»، کارگردان فیلم‌هایی همچون Monsters و Godzilla است. «دیوید کپ» نویسنده فیلمنامه‌های معروف Jurassic Park و Jurassic Park: The Lost World، نگارش فیلمنامه این قسمت جدید را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Jurassic World Rebirth برای اکران در تاریخ 2 ژوئیه 2025 (11 تیر 1404) برنامه‌ریزی شده است و «استیون اسپیلبرگ» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Jurassic World Rebirth چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *