همنواز

داریوش اقبالی اعلام کرد که 70 درصد شنوایی خود را از دست داده است

داریوش اقبالی ، خواننده سرشناس پاپ ایرانی، در یکی از کنسرت‌های اخیر خود از وضعیت سلامتی‌اش خبر داد و اعلام کرد که 70 درصد شنوایی‌اش را از دست داده است.

او در این کنسرت به تماشاگران گفت:

من سال‌هاست که بیش از 70 درصد شنوایی‌ام را از دست داده‌ام.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داریوش اقبالی اعلام کرد که 70 درصد شنوایی خود را از دست داده است

این خواننده محبوب که در دوران پس از برقراری جمهوری اسلامی در ایران، همچون بسیاری از هنرمندان دیگر، ناگزیر به ترک وطن شد، اکنون در سن 75 سالگی به سر می‌برد. او با بیان اینکه مهم‌ترین نکته این است که انسان نشنود اما سال‌ها بر روی صحنه بخواند، نشان داد که عشق و اشتیاقش به هنر و موسیقی همچنان پایدار است.

داریوش اقبالی

این هنرمند با صدای دلنشین و موسیقی ماندگارش، همواره در قلب طرفدارانش جایگاه ویژه‌ای داشته و توانسته است در سال‌های طولانی فعالیت هنری خود تأثیرات عمیقی بر فرهنگ موسیقی ایران بگذارد. او به عنوان یکی از نمادهای موسیقی پاپ ایرانی، همواره مورد احترام و محبت مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اظهارات از داریوش اقبالی چیست؟ آیا از طرفداران این خواننده هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *