همنواز

نخستین تصویر از فیلم پیکی بلایندرز منتشر شد

نتفلیکس روز گذشته نخستین تصویر از «کیلیان مورفی» را در نقش گنگستر معروف، « تامی شلبی »، را در فیلم پیکی بلایندرز منتشر کرد.

این کمپانی با انتشار تصویری از « توماس شلبی » اعلام کرد که تولید فیلم Peaky Blinders آغاز شده است. «کیلیان مورفی» و «استیون نایت»، خالق سریال مشهور پیکی بلایندرز، در بیرمنگهامِ پس از جنگ جهانی اول، همچنین در پشت صحنه فیلم با هم عکسی به یادگار گرفتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تصویر از فیلم پیکی بلایندرز منتشر شد

فیلم Peaky Blinders به کارگردانی «تام هارپر» ساخته خواهد شد که پیش از این چندین قسمت از سریال را کارگردانی کرده بود. سریال پیکی بلایندرز نخستین‌بار در سال 2012 روی شبکه بی‌بی‌سی 2 پخش شد و در نهایت نتفلیکس حق پخش آن را در ایالات متحده خرید. آخرین فصل این سریال، فصل ششم، در سال 2022 به نمایش درآمد و در ماه ژوئن اعلام شد که یک فیلم سینمایی بر اساس آن در دست ساخت است.

همچنین «کیلیان مورفی» در بیانیه‌ای گفت:

به نظر می‌رسد «تامی شلبی» هنوز کارش با من تمام نشده است… بسیار خوشحالم که دوباره با «استیون نایت» و «تام هارپر» در نسخه سینمایی پیکی بلایندرز همکاری می‌کنم. این یک هدیه برای طرفداران است.

فیلم پیکی بلایندرز

«نایت»، نویسنده این فیلم است و به همراه «مورفی»، «کرین مانداباخ» و «گای هیلی» این اثر ررا تولید می‌کنند. از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی می‌توان به «هارپر»، «دیوید کاس»، «جیمی گلازبرک»، «اندرو وارن» و «دیوید میسون» اشاره کرد.

اگرچه باقی اعضای بازیگران فیلم هنوز فاش نشده‌اند، اما ماه گذشته اعلام شد که «بارری کیوگان»، بازیگر ایرلندی، در این فیلم نقشی نامشخص ایفا خواهد کرد.

«کیلیان مورفی» به دنیای پیکی بلایندرز بازمی‌گردد در حالی که سال گذشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر اسکار به خاطر نقش آفرینی‌اش در فیلم اوپنهایمر ساخته «کریستوفر نولان» شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلمی بر اساس سریال پیکی بلایندرز چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *