همنواز

فصل سوم انیمه Oshi no Ko ساخته خواهد شد + پوستر و تیزر فصل سوم

اخیراً با انتشار یک تیزر و پوستر، پس از پایان تابستان سال 2024 اعلام شد که فصل سوم انیمه Oshi no Ko (اوشی نو کو) ساخته می‌شود.

انیمه Oshi no Ko با پایان یافتن فصل تابستان 2024 به اتمام رسید و تأیید شده است که این سریال برای فصل سوم بازخواهد گشت. پس از تأخیری که در روند تولید آن در اوایل تابستان رخ داد، فصل دوم این انیمه اخیراً به پایان رسید. قسمت نهایی، آرک خصوصی سریال را که با اپیزودهای پایانی این فصل آغاز شد، به پایان رساند و در عین حال، راه تاریک و جدیدی را برای «روبی» به سمت آینده باز کرد؛ آینده‌ای که در فصل سوم این انیمه روایت خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل سوم انیمه Oshi no Ko ساخته می‌شود

فصل دوم Oshi no Ko با قسمت سیزدهم به پایان رسید و بلافاصله پس از پخش، اعلام شد که تولید فصل سوم انیمه در حال انجام است. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل جدید اعلام نشده، اما طرفداران توانستند اولین نگاه به فصل جدید را با انتشار تریلر و پوستر آن داشته باشند. این تیزر و پوستر، حضور شخصیتی تاریک و جدید را که بر زندگی «روبی» و «آکوا» سایه انداخته، نشان می‌دهند.

تیزر فصل سوم انیمه Oshi no Ko را مشاهده کنید:

پوستر فصل سوم انیمه Oshi no Ko را مشاهده کنید:

فصل سوم انیمه Oshi no Ko
پوستر فصل سوم Oshi no Ko

فصل سوم Oshi no Ko شامل بازگشت صداپیشگان و عوامل دو فصل اول خواهد بود و همچنین دو شخصیت جدید مهم به داستان اضافه می‌شوند. نخستین شخصیت اضافه شده، «مامورو میانو» است که در یکی از قسمت‌های قبلی به‌طور مختصر از او رونمایی شد، جایی که اولین تصویر به پدر «آکوا» و «روبی» نشان داده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Oshi no Ko چیست؟ آیا به دنیای انیمه علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *