همنواز

فیلم جوکر 2 در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت

فیلم جوکر 2 که با نام جوکر جنون 2 نفر نیز شناخته می‌شود بر خلاف نمرات ضعیفی که دریافت کرد، در نخستین هفته اکران خود توانست بر صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

فیلم Joker: Folie à Deux که به کارگردانی «تاد فیلیپس» و با همکاری کمپانی برادران وارنر ساخته شده، دنباله‌ای بر فیلم اصلی جوکر محسوب می‌شود و اکنون در سینماها به نمایش درآمده است. با وجود نقدهای منفی از سوی منتقدان و تماشاگران، این فیلم موفق به کسب فروش 40 میلیون دلار در داخل ایالات متحده شده است.

سکانس پایانی فیلم جوکر 2 لو رفت + ویدیو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جوکر 2 در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت

فیلم جوکر جنون دو نفر با بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» در نقش‌های اصلی، در بازارهای بین‌المللی عملکرد بهتری داشته و توانسته است در اکران جهانی خود به فروش 81.1 میلیون دلار دست یابد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این فیلم که با بودجه‌ای بیش از 190 میلیون دلار ساخته شده، در هفته ابتدایی اکران خود موفق به ثبت فروش جهانی 121.1 میلیون دلار شده است.

حمایت فرانسیس فورد کاپولا از فیلم جوکر 2

فیلم جوکر 2 به عنوان بدترین فیلم ابرقهرمانی از نگاه مخاطبین انتخاب شد

ربات وحشی که تحسین‌های زیادی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرده، محصول استودیو دریم‌ورکس است و در اکران بین‌المللی خود توانسته 12 میلیون دلار فروش کند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون بیش از 100.4 میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته، انیمیشن سینمایی ربات وحشی قرار دارد که هفته گذشته در صدر جدول بود. این انیمیشن در هفته جاری 18.7 میلیون دلار فروش داشته و مجموع فروش آن در داخل ایالات متحده به 63. 4 میلیون دلار رسیده است.

نمرات فیلم جوکر 2 منتشر شدند + ضعیف و افتضاح

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمرات ضعیف این فیلم و در عین حال پرفروش شدن این اثر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *