همنواز

فیلم علت مرگ: نامعلوم به دو جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرد

فیلم علت مرگ: نامعلوم به کارگردانی علی زرنگار و تهیه‌کنندگی مجید برزگر، پس از موفقیت در جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ، در دو جشنواره بین‌المللی دیگر حضور خواهد داشت.

این فیلم در سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پیجن (The Pigeon International Film Festival) که از 19 تا 22 مهرماه برگزار می‌شود، در بخش فیلم‌های بلند داستانی به رقابت خواهد پرداخت. همچنین، علت مرگ: نامعلوم از 13 تا 26 مهر در جشنواره بین‌المللی فیلم مونادناک (Monadnock International Film Festival) در ایالت نیوهمشایر آمریکا در بخش فیلم‌های داستانی حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم علت مرگ: نامعلوم در جشنواره‌های بین‌المللی

این فیلم پیشتر جایزه بهترین فیلم دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی زوریخ را که از 21 تا 29 شهریور برگزار شد، به دست آورد. همچنین در بیست‌و‌یکمین دوره جشنواره سالنتو ایتالیا که از 20 تا 27 شهریور 1403 برگزار شد، به رقابت پرداخت و در جشنواره فیلم شانگهای چین نیز در بخش استعدادهای جدید آسیایی حضور یافت و جایزه بهترین فیلمبرداری برای «داود ملک حسینی» را کسب کرد. از دیگر موفقیت‌های این فیلم، حضور در بخش رقابتی پنجاه و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم هوف آلمان است.

فیلم علت مرگ: نامعلوم
خلاصه داستان علت مرگ: نامعلوم روایتگر هفت مسافر است که پیش از طلوع آفتاب از شهداد به مقصد کرمان حرکت می‌کنند، اما در میانه راه، اتفاقی غیرمنتظره آنها را از ادامه سفر بازمی‌دارد.

بازیگرانی چون «بانیپال شومون»، «علی‌رضا ثانی‌فر»، «ندا جبراییلی»، «علی‌محمد رادمنش»، «زکیه بهبهانی»، «رضا عموزاد»، «سهیل باوی»، «سعید رضایی‌کیا» و «میلاد مرادی» در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«علی زرنگار» که پیشتر نگارش فیلمنامه‌های چهارشنبه 19 اردیبهشت، بدون تاریخ؛ بدون امضا و مغز استخوان را در کارنامه خود دارد، نویسنده و کارگردان این اثر است. پخش بین‌المللی این فیلم نیز بر عهده شرکت رفت فیلم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم علت مرگ: نامعلوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *