همنواز

مارتین اسکورسیزی: هنوز فیلم‌های زیادی هستند که می‌خواهم بسازم

مارتین اسکورسیزی کارگردان بزرگ سینما، در موزه سینما در تورین ایتالیا با خبرنگاران به گفتگو پرداخت و شایعات مربوط به بازنشستگی خود را رد کرد.

او اعلام کرد که هنوز فیلم‌های بیشتری برای ساخت دارد و با سینما خداحافظی نخواهد کرد. «اسکورسیزی» به تورین سفر کرده بود تا جایزه معتبر «استلا دلا موله» موزه سینمای تورین را دریافت کند. در این مراسم، چهره‌هایی چون «ویلم دفو» و «جوزپه تورناتوره» نیز حضور داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مارتین اسکورسیزی فیلم‌های بیشتری می‌سازد

این کارگردان همچنین درباره وضعیت سیاسی فعلی آمریکا و شباهت آن با فیلم دار و دسته‌های نیویورکی صحبت کرد و خشونت موجود در آثار خود را ناشی از مشاهدات شخصی‌اش از خشونت در زندگی روزمره دانست.

مارتین اسکورسیزی

«اسکورسیزی» همچنین در یک گفت‌وگو با خبرنگاران در تورین، نظرات خود را درباره انتخابات آینده آمریکا به اشتراک گذاشت و گفت:

زمانی که ما فیلم دار و دسته‌های نیویورکی را فیلمبرداری کردیم، یک آمریکای خشن و خونین در قرن نوزدهم را به تصویر کشیدیم، با شخصیتی وحشی «بیل قصاب» که توسط «دنیل دی-لوئیس» بازی شده است. افرادی مانند او دوباره در حال ظهور هستند. ما نمی‌دانیم در چند هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. دموکراسی ممکن است ادامه پیدا کند یا این تجربه به پایان برسد.

علاوه بر این، «اسکورسیزی» به پروژه فعلی خود اشاره کرد که یک مستند درباره باستان‌شناسی دریایی است و در مناطق اوستیکا و تاورمینا در ایتالیا فیلمبرداری می‌شود. این مستند روی پروژه‌ای به رهبری باستان‌شناس بریتانیایی لیزا بریگز متمرکز است که با استفاده از DNA به بازسازی داستان‌های کشتی‌های دوران باستان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های «مارتین اسکورسیزی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *