همنواز

سریال The Night Agent برای فصل سوم تمدید شد

نتفلیکس پیش از پخش فصل دوم سریال پربیننده خود، سریال The Night Agent که در زمستان 2025 بازخواهد گشت، ساخت فصل سوم این سریال را تأیید کرده است.

این سریال که توسط کمپانی «Sony Pictures Television» تولید می‌شود، قرار است در پایان سال جاری بخشی از تولید خود را در استانبول آغاز کند و سپس در سال 2025 به نیویورک بازگردد تا ادامه فیلم‌برداری انجام شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل سوم سریال The Night Agent ساخته خواهد شد

این خبر هم‌زمان با انتشار اولین تصاویر از فصل دوم مامور شب توسط «نتفلیکس» اعلام شد. «گابریل باسو» در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کند که توسط «شان رایان» ساخته شده و بر اساس رمانی از «متیو کوئیرک» است.

در فصل اول، «پیتر ساترلند»، یک مامور سطح پایین FBI (با بازی باسو) موفق به نجات جان رئیس‌جمهور آمریکا شد و به همین دلیل این فرصت را پیدا کرد که به یک مامور شب تبدیل شود. به گفته «نتفلیکس»، در فصل دوم، «پیتر» با کار کردن در سازمان مخفی Night Action وارد دنیایی می‌شود که در آن خطر همه‌جا حضور دارد و اعتماد کمیاب است.

سریال The Night Agent

مجله «ورایتی» در نقد فصل اول این سریال نوشته بود که سریال مامور شب با کنجکاوی و جذابیت خود جلب توجه می‌کند؛ یک سریال با جزئیات غنی که با سرعتی بی‌وقفه بینندگان را به جلو می‌برد.

«شان رایان» تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال است و از طریق کمپانی «MiddKid Productions» آن را تولید می‌کند. از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر فصل دوم می‌توان به «مارنی هاچمن»، «پل برنارد»، «مونیث راشید» و «گای فرلند»؛ همچنین «ست گوردون» و «جولیا گان» از کمپانی «Exhibit A Films»؛ «دیوید بیوبار» از «Sunset Lane Media» و «پل نینشتاین»، «ویلیام شرک»، «نیکول توسو» و «جیمز وندربیلت» از «Project X Entertainment» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Night Agent چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *