همنواز

رئیس سازمان سینمایی معرفی شد

بر اساس خبرهای جدید سینما و تلویزیون ایران، طی مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم سینما، رئیس سازمان سینمایی معرفی شد.

امروز شنبه، 21 مهر، مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم سازمان سینمایی با حضور «سید عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقامات ارشد این وزارتخانه برگزار شد. در این مراسم از زحمات «محمد خزاعی» تقدیر و «رائد فریدزاده» به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی معرفی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رئیس سازمان سینمایی

«رائد فریدزاده»، متولد سال 1357، دارای دکترای ادبیات و فلسفه از دانشگاه فرای برلین است. او پس از اتمام تحصیلات، به تدریس و پژوهش در دانشگاه شهید بهشتی پرداخت و از سال 1397 به عنوان دبیر شورای عالی بین‌الملل سازمان سینمایی و معاون بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی مشغول به فعالیت شد.

رئیس سازمان سینمایی

از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به همکاری با جشنواره‌های بین‌المللی فیلم فجر و کودک و نوجوان، عضویت در شورای سیاستگذاری جشنواره جهانی فیلم و کارگروه‌های تخصصی مختلف اشاره کرد. همچنین «فریدزاده» در داوری جشنواره‌های بین‌المللی متعددی مانند زردآلوی طلایی ارمنستان، پرسکوف روسیه و اسمایل هند مشارکت داشته است.

او تا کنون آثار متعددی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و آلمانی در زمینه فلسفه، ادبیات، هنر و سینما منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رئیس جدید سازمان سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *