همنواز

تاریخ اکران لایو اکشن Lilo & Stitch مشخص شد

با توجه به انتشار خبر تاریخ اکران لایو اکشن Lilo & Stitch سال آینده، سینماها شاهد بازگشت دو فیلم کلاسیک از اوایل دهه 2000 خواهند بود.

دیزنی به تازگی تاریخ‌های اکران دو فیلم Freakier Friday و Lilo & Stitch را اعلام کرده است که هر دوی این آثار انتظارها را به شدت بالا برده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران لایو اکشن Lilo & Stitch مشخص شد

فیلم Lilo & Stitch قرار است در تاریخ 23 مه 2025 (3 خرداد 1404) به نمایش درآید و در این زمان با فیلم مأموریت غیر ممکن 8 از پارامونت رقابت خواهد کرد. این فیلم به کارگردانی «دین فلیشر کمپ»، یک اثر ترکیبی از انیمیشن و جلوه‌های ویژه است که داستان دوستی بین یک دختر انسان و یک بیگانه شبیه به سگ را روایت می‌کند.

«مایا کیالوا» در نقش «لیلو» به ایفای نقش می‌پردازد و «کریس سندرز» که در نسخه اصلی صداپیشگی شخصیت «استیچ» را بر عهده داشت، دوباره به این نقش بازمی‌گردد. دیزنی نیز در ماه اوت سال گذشته، در مراسم D23، نگاهی اولیه به فیلم لیلو و استیچ ارائه داد.

تاریخ اکران لایو اکشن Lilo & Stitch

از سوی دیگر، Freakier Friday نیز در تاریخ 8 اوت 2025 (18 مرداد 1404) اکران خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «نیشا گاناترا»، بازیگرانی همچون «لینزی لوهان» و «جیمی لی کرتیس» را دوباره در کنار هم قرار می‌دهد.

با توجه به محبوبیت این دو فیلم، انتظار می‌رود که Freakier Friday و Lilo & Stitch با استقبال گسترده‌ای از سوی طرفداران قدیمی و جدید مواجه شوند و خاطرات شیرین دوران کودکی مردم آمریکا را زنده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم لیلو و استیچ و دیگر آثار لایو اکشن دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *