همنواز

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم جوکر 2 منتشر شد

پس از اینکه فیلم جوکر 2 نتوانست موفقیت قسمت پیشین خود را تکرار کند، استودیوی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و با کیفیت این فیلم را اعلام کرد.

این فیلم از زمان اکران خود با نقدهای عمدتاً منفی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه بوده و در حال حاضر دارای امتیاز 33% از منتقدان و 32% از تماشاگران در وب‌سایت راتن تومیتوز است.

نقد و بررسی فیلم جوکر: جنون دو نفر 2024 (Joker: Folie à Deux) توسط منتقدان


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم جوکر 2 منتشر شد

ادامه روند اکران این دنباله به یک فاجعه در باکس آفیس تبدیل شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوران اکران خود، بین 150 تا 200 میلیون دلار ضرر کند که این نتیجه‌ای ناامیدکننده، پس از موفقیت فوق‌العاده فیلم جوکر 1 در سال 2019 که بیش از 1 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخته بود، است.

حمایت فرانسیس فورد کاپولا از فیلم جوکر 2

به گزارش ورایتی، نسخه دیجیتالی و بلوری فیلم Joker: Folie à Deux در تاریخ 29 اکتبر 2024 (8 آبان 1403) منتشر خواهد شد. این فیلم کمتر از یک ماه روی پرده سینماها بود. در مقایسه، قسمت قبلی این فیلم در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) به روی پرده رفت و تا بیش از دو ماه بعد، یعنی 17 دسامبر 2019 (26 آذر 1398)، در دسترس پلتفرم‌های دیجیتال قرار نگرفت.

تاریخ انتشار دیجیتال فیلم جوکر جنون دو نفر نشانه‌ای دیگر از عملکرد ناامیدکننده این فیلم در باکس آفیس است. پس از آنکه این دنباله در دو هفته اول خود در گیشه ضعیف عمل کرد، برادران وارنر تصمیم گرفت که نسخه با کیفیت آن را خیلی زود برای تماشای خانگی در دسترس قرار دهد.

فیلم جوکر 2

پس از ناکامی‌های نقدی و تجاری، فیلم Joker 2 هنوز فرصتی برای موفقیت بیشتر در پلتفرم‌های دیجیتال در آمریکا و کشورهای اروپایی دارد. با توجه به این چالش‌ها و پایان داستان جوکر: جنون دو نفر، احتمال تولید قسمت سوم تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد؛ اما این دنباله می‌تواند با عملکرد خوب خود در خرید دیجیتال، تا حدی به رفع انتقادات وارده کمک کند.

تضاد آشکار بین اکران‌های جوکر 1 و 2 نشان‌دهنده تغییرات عمیق در صنعت فیلم و سلیقه تماشاگران در مدت تنها پنج سال است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم فیلم جوکر و شکست تجاری این اثر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *