همنواز

داستان ساخت بازی Death Note چیست؟

بازی Death Note با عنوان Killer Within برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 رتبه‌بندی شده و طرفداران این فرنچایز محبوب در انتظار اطلاعات بیشتر هستند.

بر اساس جدیدترین لیک‌ها، بازی Death Note: Killer Within برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 رتبه‌بندی شده است. فرنچایز Death Note همچنان یکی از محبوب‌ترین آثار در بین طرفداران انیمه و مانگا بوده؛ اما بسیاری معتقدند پتانسیل این سری هنوز به‌طور کامل استفاده نشده است.

این سری با پایان مانگای خود در سال 2006 به پدیده‌ای تبدیل شد و هنوز هم یکی از بهترین‌ها در نظر گرفته می‌شود. حالا با انتشار یک بازی جدید از این فرنچایز، اگر به درستی ساخته شود، می‌تواند موفقیت بزرگی باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


داستان ساخت بازی Death Note چیست؟

هواداران مدت‌هاست که خواهان یک بازی جدید از سری Death Note هستند. این سری به عنوان یک نماد فرهنگی شناخته می‌شود و در دورانی که مملو از بازسازی و برداشت‌های جدید از محتوای قدیمی است. برخی از هواداران نیز پس از ناکامی فیلم Death Note محصول «نتفلیکس» به دنبال فرصتی دیگر برای تجربه داستان هستند.

طبق گزارش‌ها، کمیته رتبه‌بندی بازی‌های دیجیتال تایوان پروژه‌ای جدید به نام Death Note: Killer Within را برای سیستم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 رتبه‌بندی کرده است. این پروژه هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده و توسط شرکت Bandai Namco منتشر خواهد شد. طبق اطلاعات موجود، این بازی دارای مضامین معمول سری Death Note از جمله خشونت و موضوعات ضد جامعه خواهد بود. هنوز مشخص نیست این بازی به چه شکل خواهد بود؛ اما طرفداران با شنیدن خبر یک بازی جدید از این فرنچایز هیجان‌زده شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Death Note چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *