بهترین بازی های انیمه ای ؛ مهم ترین و محبوب ترین بازی های انیمه ای را بشناسید

در این مقاله ما قصد داریم که بهترین بازی های ساخته شده از روی انیمه را معرفی کنیم. در ادامه با نوشتار بهترین بازی های انیمه ای همراه فیگار باشید.

در دنیای گیم شاهد بازی های زیادی هستیم که با الهام از فیلم‌ ها و سریال های معروف ساخته شده‌اند و یا شرکت‌ ها و استودیو های فیلم‌ سازی و انیمیشن‌سازی، تلاش کرده اند که اقتباس هایی از بازی های معروف و مشهور در صنعت گیم را بسازند.

یکی از مهم ترین مواردی که شرکت های بازی سازی از آن برای ساخت بازی ها اقتباس می‌گیرند، انیمه ها هستند. در ادامه این مقاله ما قصد داریم 10 بازی ویدیویی که با اقتباس از انیمه های ژاپنی ساخته شده است را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های انیمه ای

10 تا از بهترین بازی ها در سبک انیمه

در فهرست زیر لیستی از بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند آورده شده است. با فیگار و ادامه نوشتار بهترین بازی های انیمه ای همراه باشید:

  • Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution
  • One Piece Pirate Warriors 4
  • Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4
  • Mobile Suit Gundam Extreme vs Maxiboost On
  • Fairy Tail
  • Dragon Ball Z: Kakarot
  • Dragon Ball FighterZ
  • Digimon Story Cyber Sleuth: Complete Edition
  • Captain Tsubasa: Rise of New Champions
  • Attack on Titan 2

Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution

بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند
بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

بازی Yu Gi Oh Legacy of the Duelist یک از بازی های انیمه در سبک شبیه ساز است که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیو Other ocean interactive ساخته شده و توسعه یافته و توسط Konami برای پلتفرم PC منتشر شده است.

در این بازی شما ابتدا باید کاراکتر دلخواه خود را ایجاد کنید و سپس در قسمت آنلاین با دیگر بازیکنان مشغول به مبارزه شوید و سعی کنید تا در هر مبارزه شما پیروز باشید. در این بازی چندین مود گوناگون قرار داده شده است که می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

این بازی بر گرفته شده از انیمه محبوب !Yu-Gi-Oh ساخته شده و توسعه یافته است. اگر شما یکی از طرفداران انیمه !Yu-Gi-Oh هستید این بازی می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

One Piece Pirate Warriors 4

بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند
بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید

بازی One Piece Pirate Warriors 4 از بهترین بازی های انیمه ای و یکی از جدید ترین سری بازی های Pirate Warriors می‌باشد که از انیمه One Piece ساخته شده است که توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند. تیم توسعه دهنده بازی ،Koei Tecmo، تصمیم گرفته تا فضای بازی را طبیعی تر از گذشته کند.

در این بازی سعی شده تا المان های جدیدی به کار گرفته شوند تا هیجانی تکرارنشدنی در سری Pirate Warriors به بازیکنان ارائه شود. BANDAI NAMCO وعده داده است که این عنوان، جنبه های داستانی بسیاری مانند Whole Cake Island از انیمه One Piece را دربرگیرد.

این بازی ادامه‌ای برای One Piece: Pirate Warriors 3 است و با بازی One Piece: World Seeker متفاوت است که به‌ واسطه‌ی کاراکترهای جهان One Piece، داستان مخصوص‌ به خودش را روایت می‌کند. این بازی را می‌توان جزو بهترین بازی های اینمه دانست.


بیشتر بخوانید:

رفع لگ کالاف دیوتی موبایل ؛ کالاف دیوتی و پابجی را بدون لگ بازی کنید

بررسی بازی Monster Hunter Stories 2 ؛ یکی از بهترین ها در نوع خود


Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4

بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند
بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید

همانطور که از سری بازی های Storm انتظار می‌رود این‌ بار تمرکز اصلی بازی بیشتر بر روی بخش داستانی است. بخشی که به گفته Hiroshi Matsuyama مدیر استودیو Cyber Connect 2، قرار است بهتر و گسترده‌تر از همیشه باز گردد.

با توجه به اتمام داستان اصلی ناروتو و ویدیوهای پخش شده از بازی می‌توان با اطمینان گفت که بخش داستانی تا آخرین قسمت از مانگا را پوشش خواهد داد و طبق معمول همیشه، برای کسانی که داستان دنیای ناروتو را به صورت انیمه دنبال می‌کنند سرشار از اسپویل‌ است.

البته هنوز مشخص نیست که بخش ابتدایی بازی و به اصطلاح شروع داستان از کدام قسمت آغاز خواهد شد ولی طبق گفته‌های Matsuyama این‌بار با بیشترین تعداد Boss Fight در سری Storm روبرو هستیم و همین مسئله ارائه کامل تر و بهتری از بخش‌های پایانی داستان را می‌دهد.

Mobile Suit Gundam Extreme vs Maxiboost On

بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

Gundam یکی دیگر از انیمه‌های محبوب به حساب می‌آید که اگر علاقه‌مند به انیمه‌های سبک Mecha هستید، یقینا این انیمه و همچنین بازی Mobile Suit Gundam Extreme vs Maxiboost On جزو بهترین بازی های اینمه برای شما جذاب واقع خواهد شد. این بازی نبردهای دو به دویی برای بازیکنان ارائه می‌کند و آن ها می‌توانند در نقش ربات‌های دوست داشتنی سری Gundam قرار بگیرند.

در واقع ۱۸۳ ربات موجود در ۳۶ نسخه آرکید در این بازی نیز وجود دارند و همچنین دو ربات جدید هم قرار داده شده تا به‌ امروز در هیچ یک از نسخه‌های آرکید حضور نداشته است. لازم به ذکر است که این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و حال Mobile Suit Gundam Extreme vs Maxiboost On آپگریدی برای کاربران PS4 به حساب می‌آید. همچنین در این نسخه شاهد Boss های جدیدی نسبت به نسخه پلی PS3 بازی هستیم که هرکدام چالش‌های مخصوص‌به خود را دارند.


بیشتر بخوانید:

پینگ بازی چیست ؛ عواملی که باعث کاهش پینگ می شود

بازی واچ داگز ۳ (Watch Dogs Legion) : نقد و بررسی، گیم پلی و سیستم مورد نیاز


Fairy Tail

بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند
بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

بازی FAIRY TAIL یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است که توسط شرکت KOEI TECMO GAMES CO توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در جولای 2020 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی براساس انیمه‌ی محبوب Fairy Tail ساخته شده است و در آن شاهد Customization مختلفی از کاراکتر ها هستیم.

در گیم پلی بازی Fairy Tail شاهد 16 کاراکتر مختلف خواهید بود که هرکدام دارای توانایی ها و سبک مبارزه خاص خود هستند. در مبارزات بازی شما می توانید از کامبو ها برای شکست دشمنان استفاده کنید.

بازی Fairy Tail در سال 2020 به انتشار رسید. از نظر داستانی، بازی بخشی از داستان انیمه Fairy Tail را ارائه می‌دهد که مربوط‌ به Grand Magic Game می‌شود و شما در نقش کاراکتر های Fairy Tail باید برای تبدیل شدن گروه Fairy Tail به برترین گروه سرزمین بازی، تلاش کنید. جدا از این موارد، بازی Fairy Tail از نظر گیم‌پلی یک بازی نقش آفرینی با المان‌ های Turn Based است.

Dragon Ball Z: Kakarot

بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند
بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

بازی Dragon Ball Z Kakarot یک بازی فوق العاده اقتباس از انیمه‌ی Dragon Ball Z است. Dragon Ball Z: Kakarot یک بازی جهان‌ باز اکشن نقش‌ آفرینی است که توسط استودیو CyberConnect2 ساخته و توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این بازی بر روی داستان شخصیت‌ها و مبارزه‌های جنگجویان متمرکز است.

با اینکه برخی از المان‌های بازی Dragon Ball Z Kakarot قدیمی به نظر می‌آیند. اما نتیجه در مجموع بسیار غنی و رضایت بخش است و بهترین روش برای طرفداران قدیمی دنیای Dragon Ball Z است.

همچنین گیم‌پلی بازی جذاب و از لحاظ بصری، تماشایی است و با اینکه گاهی اوقات باگ های ناچیز گرافیکی دارد با این حال یکی از بهترین بازی های سری بازی Dragon Ball Z محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:

دانلود بازی واچ داگز ؛ دانلود تمامی نسخه‌ های Watch Dogs

بازی های ویندوز 11 ؛ ویژگی های جدید گیمینگ برای ویندوز 11


Dragon Ball FighterZ

بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند
بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

بازی Dragon Ball FighterZ یکی از بهترین بازی های اینمه و محبوب در سبک Fighter است که تا کنون نسخه های فراوانی از آن برای پلتفرم های مختلف در دست قرار گرفته، آخرین نسخه از این سری بازی ها Dragon Ball FighterZ که توسط استودیو Arc System Works ساخته شده است که به تازگی برای کنسول های نسل جدید و PC در دسترس قرار گرفته است.

این نسخه از بازی موفق شده با ارائه ی گرافیکی جذاب و خیره کننده و گیم پلی فوق العاده، عمل کرد بسیار بهتری نسبت به نسخه های قبلی ارائه کند. نسخه ی Ultimate Edition این بازی 8 کاراکتر جدید را به بازی اضافه می‌کند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و داستان خاص خود را دارند.

در نسخه ی کنسولی بازی بر خلاف نسخه ی اندروید، برای نخستین بار شاهد حضور بخش داستانی در بازی هستیم،در این نوسخه از بازی بازیکنان قادر اند کاراکتر دلخواه خود را بسازند و با کنترل آن با سایر شخصیت های بازی مبارزه کنند. با آن که بخش داستانی بازی بی نقص نیست و مشکلات ناچیزی دارد با این حال به گونه ای هست که ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

طبق معمول Dragon Ball FighterZ در بخش جلوه های بصری موفق است و همانند سایر بخش ها عملکرد خوبی دارد و در کل می‌توان گفت گرافیک بازی بسیار زیبا و خیره کننده طراحی شده است.

اگر از علاقمندان بازی های مبارزه ای هستید، و از طرفداران اینمه Dragon Ball Z هستید به هیچ وجه تجربه ی بازی Dragon Ball FighterZ را از دست ندهید، بازی که موفق شده با گرافیک زیبا و گیم پلی دل نشینش تجربه ای شگفت انگیز را به ارمغان بیاورد.

Digimon Story Cyber Sleuth: Complete Edition

بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید
بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

بازی Digimon Story Cyber Sleuth Complete Edition برای اولین بار در رویداد TGS 2019 توسط کمپانی BANDAI NAMCO معرفی شد و نسخه نهایی این عنوان برای پلتفرم PC منتشر شده است. این بازی، شامل هر دو عنوان Cyber Sleuth و Hacker’s Memory می‌باشد که در مجموعه ای جدید با عنوان Complete Edition منتشر شده است. بیش از 300 Digimon در این عنوان قرار دارند و بازیکنان می‌توانند Digimon‌ های دلخواه خود را به دست آورند. سپس آن‌ها را آموزش داده و برای نبرد آماده می‌سازند. این بازی با داشتن بیش از 80 ساعت گیم‌ پلی بازیکنان را سرگرم خواهد کرد.

شخصیت اصلی این بازی Keisuke Amazawa نام داشته (نام شخصیت اصلی قابل تغییر است)، مرد جوانی که پس از مجرم شناخته شدن در پرونده‌ای که هیچ اطلاعی از آن ندارد، مجبور به فرار در دنیای هکرها شده است. بیش از 320 Digimon در این بازی وجود خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

بررسی بازی Scarlet Nexus ؛ کنترل کامل و عنوانی بسیار قوی

بررسی بازی ENDER LILIES QUIETUS OF THE KNIGHTS ؛ زیبایی افسردگی


Captain Tsubasa: Rise of New Champions

بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید
بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

نسخه جدید سری بازی محبوب فوتبالیست‌ها با عنوان جدید خود یعنی بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر شده است تا یاد آور این نوستالژی محبوب برای طرفداران این عنوان خاطره‌انگیز باشد. فضای اکشن، هیجان‌انگیز و مهیجی در این بازی وجود دارد.

این بازی قابلیت اجرا به‌صورت تک‌نفره در بخش آفلاین، چندنفره در دو حالت آفلاین و آنلاین و پشتیبانی کامل از Gamepad را دارد. بخش داستانی بازی دارای دو حالت مختلف است که حالت اول آن بر اساس انیمه همین عنوان ساخته شده و حالت دیگر مرتبط با دنیای سوباسا می‌باشد.

Attack on Titan 2

بازی های انیمه , بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید
بازی های انیمه ای , بازی های انیمه اندروید , بهترین بازی های انیمه ای

سال 2016 ما شاهد انتشار بازی سوم‌شخص Attack on Titan در سبک اکشن نقش‌آفرینی و Hack and Slash برای PC بودیم که میتوان این عنوان را یکی از بهترین بازی های انیمه پیسی دانست، عنوانی که الهام گرفته شده از مجموعه انیمه Attack on Titan بحساب می‌آمد که عملکردی بهتری از عنوان Attack on Titan: Humanity in Chains  داشت. دوسال پس از انتشار نسخه یاد شده نسخه جدیدی از این سری بازی ها به نام بازی Attack on Titan 2 منتشر شد.

داستان این بازی ترکیبی از اتفاقات فصل اول و دوم انیمه Attack on Titan است، Eren و دوستانش بار دیگر تلاش می‌کنند تا تایتان‌ها رو نابود کنند و مردم سرزمینشان را نجات دهند. سیستم مبارزات بازی پیشرفت چشم گیری داشته است و بازیکنان می‌توانند گیم‌پلی بهتری و هیجان‌ انگیزتری را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوشتار بهترین بازی هایی که از انیمه ساخته شده اند چیست؟ شما کدام یک از این بازی های ذکر شده را تجربه کرده اید؟ شما چه بازیی را می‌شناسید که از اقتباس اینمه است و در لیست بالا ذکر نشده؟

نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


One thought on “بهترین بازی های انیمه ای ؛ مهم ترین و محبوب ترین بازی های انیمه ای را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *