همنواز

جیمز گان رسما از کریپتو در کنار سوپرمن برای فیلم Superman رونمایی کرد

با توجه به تصویر منتشر شده توسط جیمز گان (James Gunn)، سگ محبوب سوپرمن سال آینده در کنار او روی پرده سینما ظاهر خواهد شد.

«کریپتو»، سگ «سوپرمن»، در فیلم Superman به کارگردانی «جیمز گان» حضور خواهد داشت؛ این خبر اخیراً از طریق رسانه‌های اجتماعی توسط خود «گان» تأیید شد. او این اعلامیه را به مناسبت ماه اکتبر که به عنوان ماه پذیرش سگ‌های پناهگاهی شناخته می‌شود، منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جیمز گان حضور کریپتو در فیلم Superman را تایید کرد

«گان» نوشت:

«کریپتو» تابستان امسال روی پرده‌ها می‌آید. «کریپتو» از سگ ما، «اوزو»، الهام گرفته شده است؛ سگی که بلافاصله بعد از شروع نوشتن فیلم سوپرمن او را به فرزندی پذیرفتیم. «اوزو» از یک خانه پرجمعیت که 60 سگ دیگر نیز در آن زندگی می‌کردند، نجات پیدا کرد و هرگز با انسان‌ها ارتباطی نداشت و به همین دلیل مشکلات زیادی داشت. او بلافاصله وارد خانه ما شد و همه‌چیز را خراب کرد؛ کفش‌ها، مبلمان و حتی لپ‌تاپم را هم خورد. مدت زیادی طول کشید تا اجازه دهد حتی او را لمس کنیم. یادم می‌آید که با خودم گفتم: خدای من، اگر «اوزو» قدرت‌های فوق‌العاده داشت زندگی چقدر سخت می‌شد؟ و این‌گونه «کریپتو» وارد داستان شد و داستان فیلم را تغییر داد، همان‌طور که «اوزو» زندگی مرا تغییر داد. چه زمانی بهتر از ماه پذیرش سگ‌های پناهگاهی برای معرفی این سگ عجیب و نه‌چندان خوب؟ به هر حال، «اوزو» امروز، اغلب، پسر خوبی است.

تصویر منتشر شده توسط «جیمز گان» را مشاهده کنید:

جیمز گان

«کریپتو»، سگ فوق‌العاده‌ای که از سیاره «کریپتون»، زادگاه «سوپرمن»، آمده، پیش از این در ده‌ها فیلم انیمیشنی «دی‌سی» حضور داشته، اما تاکنون در هیچ فیلم لایو اکشنی ظاهر نشده بود. او قرار است تابستان آینده با «دیوید کورنسوت»، بازیگر نقش «سوپرمن»، در فیلم «جیمز گان» ظاهر شود و سپس به همراه «میلی آلکاک» در نقش «کارا زور-ال» در فیلم سوپرگرل: زن فردا به کارگردانی «کریگ گیلسپی» که قرار است در ژوئن 2026 اکران شود، بازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور کریپتو در فیلم Superman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *