همنواز

فیلم قلب رقه پرفروش‌ترین فیلم اکران سیار شناخته شد

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور به پرفروش‌ترین فیلم در اکران سیار و شهرهای فاقد سینما تبدیل شد.

این اثر که به تهیه‌کنندگی سعید پروینی تولید شده، تاکنون به فروش بیش از ۱۱.۵ میلیارد تومان در گیشه سینماهای سراسر کشور و بیش از ۲.۳ میلیارد تومان در شهرهای فاقد سینما و اکران سیار دست یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم قلب رقه پرفروش‌ترین اثر اکران سیار شد

قلب رقه در روزهای اخیر رکورد فروش فیلم سینمایی موقعیت مهدی را که پیش‌تر عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران سیار را داشت، پشت سر گذاشته است. همچنین، انیمیشن بچه زرنگ نیز همچنان پرفروش‌ترین انیمیشن در اکران سیار محسوب می‌شود.

فیلم قلب رقه

این فیلم با محوریت داستان یک ایرانی به نام «رضا» که به قلب گروه تروریستی داعش نفوذ می‌کند، ساخته شده و روایتی عاشقانه، اکشن و جاسوسی را در دل التهابات شهر رقه، پایتخت سابق داعش در سوریه، به تصویر می‌کشد. بازیگرانی چون «شهرام حقیقت‌دوست»، «شادی مختاری» و «فرهاد قائمیان» در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قلب رقه به همکاری موسسات مختلف از جمله موسسه بهمن سبز و اکران مردمی عمار در شهرهای فاقد سینما به نمایش در آمده است و پخش و تبلیغات آن توسط موسسه شهر فرنگ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم قلب رقه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *