همنواز

تریلر فیلم The Legend of Ochi منتشر شد

تریلر فیلم The Legend of Ochi منتشر شد و این تریلر تأیید می‌کند که این اثر عجیب و غریب، به زیبایی فیلمبرداری شده اما کاملاً گیج‌کننده است.

کارگردان این فیلم، «ایزایا ساکسون» که بیشتر به خاطر موزیک ویدئوهای خلاقانه‌اش با هنرمندانی همچون «بیورک» و «گریزلی بییر» شناخته شده است، با این فیلم اولین تجربه بلند خود را رقم می‌زند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Legend of Ochi منتشر شد

فیلم فانتزی افسانه اوچی داستان دختری جوان (با بازی هلن زنگل) را روایت می‌کند که با موجودی جنگلی که به عنوان خطرناک شناخته می‌شود، دوستی می‌کند. جامعه او سعی در جلوگیری از دوستی دخترشان این موجود را دارد.

این فیلم که در سال 2021 فیلمبرداری شده، «ویلم دفو»، «امیلی واتسون» و «فین ولفهارد» را در نقش‌های اصلی خود دارد.

«ایزایا ساکسون» از شخصیت‌ها و فیلمنامه خود در این فیلم استفاده کرده و آن را به عنوان یک ماجراجویی موزیکال توصیف می‌کند.

وظیفه تهیه این فیلم بر عهده خود «ساکسون» و استودیوی انیمیشن‌سازی ناشناخته Encyclopedia Pictura است. همچنین، برادران روسو نیز در این فیلم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

تریلر فیلم افسانه اوچی مشخص کرد که این فیلم برای اولین‌بار در جشنواره ساندنس و در سال 2025 به نمایش درمی‌آید و به صورت رسمی در تاریخ 28 فوریه 2025 (9 اسفند 1403) در سینماها اکران خواهد شد. به نظر می‌رسد که این فیلم با المان‌های فانتزی و ماجراجویی، به زودی به یکی از آثار محبوب سینما تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سبک از فیلم‌ها چیست؟ آیا کارگردان این فیلم می‌تواند اولین اثر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *