همنواز

نخستین ویدیو از فصل هشتم سریال Rick and Morty منتشر شد

شب گذشته، شبکه ادولت سوئیم (Adult Swim) نخستین ویدیوی خود از فصل هشتم سریال Rick and Morty را به شکل پادکست‌های جنایی واقعی منتشر کرد.

پس از اینکه سریال ریک و مورتی برای فصل 11 و 12 تمدید شد در یک پیش‌نمایش از فصل هشتم انیمیشن ریک و مورتی که در کنگره نیویورک به انتشار رسید، این سریال به زیرژانر محبوبی در ادبیات علمی تخیلی می‌پردازد که مدت‌ها بود منتظر آن بودیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین نگاه به فصل هشتم سریال Rick and Morty

در پیش‌نمایش اولیه‌ای که Adult Swim به تازگی از فصل 8 سریال ریک و مورتی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، ریک و مورتی به یک کشتی یخ‌زده برخورد می‌کنند که پر از مستعمره‌نشینان فضایی یخ‌زده‌ای است که در حال فرار از سیاره‌ای تخریب‌شده هستند و به حالت تعلیق درآمده‌اند.

طرح مستعمره‌نشینان یخ‌زده تقریباً به اندازه خود ژانر علمی تخیلی در آمریکا محبوب است و حالا سریال ریک و مورتی پیش از فصل هشتم به‌طور تصادفی به این داستان معمولی پرداخته است.

فصل هشت ریک و مورتی در سال 2025 منتشر خواهد شد.

انیمیشن ریک و مورتی یکی از محبوب‌ترین و خلاقانه‌ترین سریال‌های انیمیشنی در سال‌های اخیر است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

ریک و مورتی یک کمدی علمی‌تخیلی است که داستان ماجراهای یک دانشمند دیوانه به نام «ریک سانچز» و نوه نوجوانش «مورتی اسمیت» را روایت می‌کند. «ریک» یک نابغه است که با ساختن دستگاه‌های مختلف، «مورتی» را به ماجراهای عجیب و غریب در ابعاد مختلف کیهان می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این کلیپ جذاب چه بود؟ آیا فصل هشتم می‌تواند مانند فصل‌های قبلی موفقیت بزرگی کسب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *