همنواز

شبکه AMC سریال Parish را پس از یک فصل کنسل کرد

سریال «Parish» پس از یک فصل به‌طور رسمی از سوی شبکه «AMC» لغو شد و علاقه‌مندان به این اثر می‌توانند فصل اول را در «AMC+» تماشا کنند.

به گزارش «واریتی» شبکه «AMC» اعلام کرده که سریال درام Parish تنها پس از یک فصل لغو شده است. این سریال شش قسمتی در ماه مارس روی آنتن رفت و بر اساس سریال The Driver از «BBC One» ساخته شده بود که در آن «جیانکارلو اسپوزیتو» نقش اصلی را ایفا می‌کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شبکه AMC سریال Parish را پس از یک فصل کنسل کرد

«AMC» در بیانیه‌ای درباره این لغو گفت:

ما به Parish افتخار می‌کنیم و از تمامی استعدادهای خلاق و بازیگران که توانستند این اثر را زنده کنند، سپاسگزاریم. متأسفانه قادر به ادامه فصل دوم نیستیم؛ اما فصل اول همچنان برای طرفدارانی که می‌خواهند این سفر هیجان‌انگیز را دوباره تجربه کنند و همچنین برای کسانی که هنوز با آن آشنا نشده‌اند، در دسترس خواهد بود.

سریال Parish

«جیانکارلو اسپوزیتو» در نقش گریسیان «گری» بازی می‌کند که به عنوان یک خانواده‌دار و مالک یک سرویس خودروی لوکس در نیواورلئان معرفی شده است. پس از قتل وحشیانه پسرش و سقوط کسب‌وکارش، یک برخورد با دوستی قدیمی از دوران فعالیتش به عنوان راننده، عادت‌های قدیمی را زنده می‌کند و گری را به مسیری پرخطر در مواجهه با یک باند جنایی می‌کشاند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال Parish چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *