همنواز

شایعه: بیلی آیلیش در فصل دوم سریال Mr. & Mrs. Smith حضور خواهد داشت

با توجه به پایان‌بندی شگفت‌انگیز فصل اول سریال آقا و خانم اسمیت، این سریال موفق از آمازون به دنبال بازیگران جدید برای فصل دوم سریال Mr. & Mrs. Smith است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، استودیوهای آمازون و MGM به‌دنبال یک بازیگر مرد و یک بازیگر زن که در دهه‌ی سوم زندگی خود هستند، می‌گردند. این نقش‌ها به‌عنوان نقش‌های اصلی توصیف شده و نیاز به قراردادهای یک‌ساله دارند. هنوز مشخص نیست که آیا پیشنهادات رسمی‌ای ارائه شده است یا خیر، اما نام‌های مشهوری از جمله بیلی آیلیش به چشم می‌خورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال حضور بیلی آیلیش در فصل دوم سریال Mr. & Mrs. Smith وجود دارد

سریال آقا و خانم اسمیت به‌دست «دونالد گلاور» و «فرانچسکا اسلوین» ساخته شده و فصل اول آن داستان دو غریبه (گلاور و مایا ارسکین) را نشان می‌دهد که به‌عنوان یک زوج متأهل با هم همکاری می‌کنند و هر دو به‌عنوان جاسوس وارد کار جدیدی می‌شوند و هویت‌های جدیدی به نام‌های «جان» و «جین اسمیت» به خود می‌گیرند.

«سلوین»، «گلاور»، «ارسکین» و مدیران آمازون به سوالاتی که درباره‌ی بازگشت این دو ستاره پرسیده می‌شود پاسخ روشنی نداده‌اند و «سلوین» گفته است:

اگر خیلی از جزئیات را بگوییم، زودتر متوجه می‌شوید که آیا آن‌ها زنده مانده‌اند یا خیر.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فصل دوم سریال آقا و خانوم اسمیت ممکن است به سمت فرمت سریال‌های آنتولوژی با داستان‌ها و شخصیت‌های مختلف برود، به طور مختصر گفت:

شاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور بیلی آیلیش در فصل دوم این سریال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *