همنواز

لوکا گوادانینو اقتباس جدیدی از رمان روانی آمریکایی خواهد ساخت

به تازگی طی آخرین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) اقتباس جدیدی از رمان روانی آمریکایی (American Psycho) خواهد ساخت.

«لوکا گوادانینو» که همچنان در حال شرکت در جشنواره‌ها با اقتباس خود از کتاب کوئیر اثر «ویلیام اس. باروز» است، به نظر می‌رسد که مذاکرات نهایی برای یک اقتباس جدید از کتاب روانی آمریکایی اثر «برت ایستون الیس» برای استودیو «Lionsgate» را انجام می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لوکا گوادانینو اقتباسی از رمان روانی آمریکایی می‌سازد

«اسکات زی. برنز» وظیفه نگارش فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت. این فیلم توسط «Frenesy Films» تهیه می‌شود و «سم پرسمن»، پسر «ادوارد آر. پرسمن»، تهیه‌کننده فیلم اصلی سال 2002، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی از طریق شرکت «Pressman Film» همکاری خواهد کرد.

رمان «الیس» که در سال 1991 منتشر شد، اثری انقلابی و بحث‌برانگیز بود، نه تنها به خاطر داستان بانکدار سرمایه‌گذاری منهتن که تبدیل به یک قاتل زنجیره‌ای می‌شود، بلکه به دلیل توجه دقیق آن به جزئیات دنیای مالی و خشونت‌های گرافیکی که شخصیت اصلی به نمایش می‌گذارد. این رمان در چندین کشور به دلیل محتوای خشن و حساسیت‌برانگیز سانسور شد.

لوکا گوادانینو

اگرچه اولین فیلم با بازی «کریستین بیل» و کارگردانی «مری هرون» به مرور زمان طرفداران زیادی پیدا کرده است، منابع می‌گویند که فیلم «گوادانینو» قرار است یک اقتباس جدید از رمان «الیس» باشد. استودیو مدت‌ها به دنبال اجرای این پروژه بوده و پس از جلسات اخیر با «گوادانینو»، احساس کردند که او گزینه مناسبی برای ارائه یک نگاه تازه به این داستان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اقتباسی از رمان روانی آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *