همنواز

تریلر فیلم Ash منتشر شد

شب گذشته، رسانه‌های IGN و Joblo به صورت رسمی تریلر فیلم Ash را که در آن «آرون پاول» به هنرنمایی می‌پردازد را منتشر کردند.

در این فیلم، زنی با بازی «ایزا گونزالس»، به‌عنوان تنها بازمانده‌ای معرفی می‌شود که پس از قتل وحشیانه اعضای گروهش، باید تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند به مردی با بازی «آرون پاول» که برای کمک به او به سیاره‌ای که در آن گرفتار شده، فرستاده شده است، اعتماد کند یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Ash منتشر شد

«نیل بلومکمپ»، کارگردان و نویسنده مشترک فیلم تحسین‌شده ناحیه 9، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم علمی-تخیلی و ترسناک با فضای بیگانه‌محور که برای اکران در سال 2025 برنامه‌ریزی شده، حضور دارد.

تریلر فیلم جدید آرون پاول شامل تصاویر ترسناکی است که در آن شخصیت «گونزالس» تلاش می‌کند تا به یاد بیاورد چه اتفاقی پیش از بیدار شدنش و مشاهده قتل عام گروهش افتاده است.

در همین حال، شخصیت «آرون پاول» سعی دارد تا او را تشویق کند تا آنچه را که رخ داده به خاطر بیاورد. آن‌ها در سیاره‌ای مرموز به کاوش می‌پردازند و با نیروهای ترسناک مواجه می‌شوند.

ترکیب علمی-تخیلی و ترسناک فیلم اش به شدت یادآور فرانچایز بیگانه است. پس از موفقیت فیلم بیگانه: رومولوس، که می‌توانید نقد و بررسی آن را در اینجا بخوانید، به وضوح تمایل بیشتری برای داستان‌های علمی-تخیلی ترسناک با تصویربرداری بصری جذاب وجود دارد.

تریلر اش به عمد جزئیات داستانی کمی را فاش می‌کند و بیشتر بر ایجاد تأثیری بصری و احساسی قوی روی بیننده تمرکز دارد. تأثیری که احتمال‌های کیهانی و وحشتناک را برای این شخصیت‌ها نوید می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی «آرون پاول» در این فیلم و آثار علمی تخیلی جهان که در رابطه با موجودات بیگانه است، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *