همنواز

تیزر قسمت ششم سریال پنگوئن منتشر شد

سریال پنگوئن به‌عنوان اسپین‌آف بتمن در نیمه دوم خود همچنان با قدرت پیش می‌رود و صعود «سوفیا فالکون» به اوج، در تیزر قسمت ششم سریال پنگوئن به نمایش گذاشته شد.

در تیزر قسمت ششم سریال The Penguin دیدیم که وضعیت برای شخصیت «آز»، با بازی «کالین فارل»، چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد؛ اما پنگوئن همچنان از آرزوهای خود برای تصاحب قدرت در دنیای زیرزمینی گاتهام دست نمی‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر قسمت ششم سریال پنگوئن منتشر شد

با باقی‌ماندن سه قسمت و افزایش تعداد قربانیان، رقابت برای کنترل خیابان‌های شهر همچنان داغ است و این را در تیزر قسمت 6 سریال پنگوئن مشاهده کردیم.

پخش آهنگی از رپ فارسی در سریال پنگوئن

هیجان‌های بیشتری در پیش است و شما نمی‌خواهید هیچ‌یک از قسمت‌ها را از دست بدهید. قسمت ششم پنگوئن در تاریخ 27 اکتبر 2024 (6 آبان 1403) ساعت 9 شب به وقت شرق آمریکا پخش خواهد شد.

سریال پنگوئن بینندگان را به فضایی تاریک و پرتنش در گاتهام، جایی که جنایت، فساد و سیاست‌های زیرزمینی حاکم است، می‌برد. «اوزوالد کابلپات»، شخصیت اصلی این داستان، در پی سقوط گاتهام سیتی تلاش می‌کند تا موقعیت و نفوذ خود را در دنیای جنایی این شهر تثبیت کند.

معرفی شخصیت سوفیا فالکون

پس از این سقوط، گاتهام به میدان نبردی برای قدرت میان باندهای مختلف تبدیل شده و «اوزوالد» با بهره‌گیری از مهارت‌هایش، قصد دارد از این هرج و مرج برای دستیابی به اوج قدرت استفاده کند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنگوئن چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *