همنواز

سریال Carrie با همکاری مایک فلانگان ساخته خواهد شد

«استیون کینگ»، نویسنده مشهور داستان‌های ترسناک، بار دیگر با اقتباس تازه‌ای از رمان محبوبش  به دنیای تلویزیون بازمی‌گردد و سریال Carrie ساخته می‌شود.

این بار استودیوی آمازون MGM در حال توسعه یک سریال درام و ترسناک بر اساس رمان کری (منتشر شده در سال 1974) است که پیش از این در چهار فیلم سینمایی مختلف اقتباس شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Carrie با همکاری مایک فلانگان ساخته خواهد شد

«مایک فلانگان»، نویسنده و کارگردان موفقی که پیش‌تر آثاری همچون دکتر اسلیپ و اثر آنتولوژی هانتینگ (The Haunting) را برای نتفلیکس ساخته بود، به عنوان شورانر و یا همان تهیه‌کننده این سریال انتخاب شده است.

در صورت تایید نهایی آمازون، سریال کری از طریق سرویس پخش Prime Video آمازون در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این اقتباس تازه به عنوان یک بازآفرینی جسورانه و به‌موقع از داستان اصلی توصیف شده است و طرفداران زیادی در دنیای سینما وحشت دارد.

سریال Carrie

داستان کری روایت دختری دبیرستانی به نام «کری وایت» را نشان می‌دهد که در طول زندگی‌اش تحت کنترل مادر مستبد خود بوده است. پس از مرگ ناگهانی پدرش، کری به یک دبیرستان عمومی می‌رود و در حالی که قربانی قلدری همکلاسی‌هایش می‌شود، به‌تدریج قدرت‌های خود را کشف می‌کند.

این رمان اولین‌بار در سال 1976 توسط «برایان دی پالما» به یک فیلم سینمایی کلاسیک تبدیل شد که در آن «سیزی اسپیسک» و «پایپر لوری» نقش‌آفرینی کردند. سپس در سال 1999، دنباله‌ای با عنوان خشم: کری 2 و در سال 2002 نیز یک فیلم تلویزیونی بر اساس آن ساخته شد. همچنین در سال 2013، بازسازی دیگری از این داستان روانه پرده سینماها شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز کری و ساخت یک سریال بر اساس این رمان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *