همنواز

تام هالند به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوست

طبق گزارش‌ها تام هالند در فیلم جدید کریستوفر نولان به ایفای نقش خواهد پرداخت و در کنار «مت دیمون»، بخشی از این فیلم مرموز و سری خواهد بود.

«کریستوفر نولان»، نویسنده و کارگردان این اثر است که توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز توزیع خواهد شد. همچنین فیلم جدید نولان در تاریخ 17 ژوئیه 2026 اکران می‌شود.

جزئیات داستانی این پروژه همچنان تحت محافظت قرار دارد، اما منابع اشاره می‌کنند که داستان در زمان حال جریان ندارد؛ اگرچه هنوز مشخص نیست که داستان در گذشته رخ می‌دهد یا در آینده.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تام هالند به پروژه‌ی جدید کریستوفر نولان پیوست

«نولان» در کنار همسرش «اما توماس» به عنوان تهیه‌کننده برای کمپانی Syncopy در این پروژه حضور خواهد داشت. این پروژه جدید، «نولان» را با یونیورسال که در ساخت درام موفق اوپنهایمر با او همکاری داشت، دوباره متحد می‌کند. این فیلم برای نولان جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را به همراه آورد و به درآمدی باورنکردنی 976 میلیون دلار در سطح جهانی دست یافت.

اوپنهایمر اولین همکاری «نولان» با یونیورسال بود؛ رابطه‌ای که پس از جدایی «نولان» از همکاری طولانی‌مدت با برادران وارنر در سال 2020 شکل گرفت.

اگرچه «مت دیمون» پیش‌تر با نولان در فیلم‌های اوپنهایمر و میان‌ستاره‌ای (2014) همکاری داشته، اما این اولین باری است که «تام هالند» با این کارگردان برجسته همکاری می‌کند.

تام هالند

پیوستن «هالند» به این پروژه ممکن است پیامدهایی در برنامه‌کاری او ایجاد کند. منابع اعلام کرده‌اند که «هالند» در سال آینده میان این پروژه و مرد عنکبوتی 4 مشغول به کار خواهد بود و احتمالاً در فیلم انتقام‌جویان جدید نیز حضور خواهد داشت.

فیلمبرداری مرد عنکبوتی 4 به تعویق افتاده است، به‌گونه‌ای که همبازی «هالند»، «زندایا»، اکنون قرار است فیلم تل‌ماسه 3 را اوایل سال 2026 به جای سال آینده فیلمبرداری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری این کارگردان با این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *