همنواز

تریلر فیلم The Brutalist منتشر شد

چندی پیش، استودیوی فیلمسازی محبوب A24، نخستین تریلر فیلم The Brutalist را که پیش از این در جشنواره ونیز اکران شده بود را منتشر کرد.

فیلم حماسی بروتالیست درباره معماری به نام «لازلوی توث» (با بازی آدرین برودی) و همسرش «ارزشبت» (با بازی فلیسیتی جونز) است که پس از جنگ اروپا در سال 1947، به منظور بازسازی میراث خود و مشاهده زادگاه مدرن آمریکا فرار می‌کنند و زندگی آن‌ها به‌طور همیشگی تحت تأثیر یک مشتری مرموز و ثروتمند قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Brutalist منتشر شد

بازیگران اصلی فیلم The Brutalist، «آدرین برودی» و «فلیسیتی جونز» هستند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «گای پیرس»، «جو آلوین»، «رافی کاسیدی»، «استیسی مارتین»، «ایزچ د بنکوله»، «الساندرو نیولا»، «آریانه لابد»، «مایکل اپ»، «اما لرد»، «جاناتان هاید» و «پیتر پلی‌کارپو» اشاره کرد.

پس از نمایش بروتالیست در جشنواره فیلم ونیز، «اوون گلیبرمن»، منتقد نشریه ورایتی این فیلم را به عنوان یک داستان حقیقی آمریکایی درباره مهاجرت و جاه‌طلبی، و معنای هنرمند بودن، توصیف کرد.

«بردی کوربت» کارگردانی و نگارش فیلمنامه را به‌صورت مشترک به همراه «مونا فاستولد» انجام داده است. پس از انتشار تریلر فیلم بروتالیست A24 اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) به‌صورت محدود اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌ها و آثار تاریخی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *