همنواز

بازیگران فصل دوم سریال Beef مشخص شدند

فصل دوم سریال Beef رسماً توسط سرویس استریم نتفلیکس به مرحله تولید رسیده و بازیگران برجسته‌ای قرار است در این فصل به نقش‌افرینی بپردازند.

طبق اعلام رسمی نتفلیکس، در فصل دوم سریال مشاجره بازیگرانی همچون «اسکار آیزاک»، «کری مولیگان»، «چارلز ملتون» و «کایلی اسپینی» بازی خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فصل دوم سریال Beef مشخص شدند

پیش از این شایعاتی مبنی بر تولید فصل دوم این سریال منتشر شده بود، اما تا به حال هیچ تأیید رسمی‌ای صورت نگرفته بود. حالا با انتشار خلاصه داستان رسمی فصل دوم، مشخص شده که داستان این فصل درباره زوج جوانی است که شاهد درگیری هولناکی بین رئیسشان و همسرش می‌شوند. این رویداد، زنجیره‌ای از بازی‌های پشت پرده، از درخواست‌ها و فشارها در دنیای نخبگان یک باشگاه خصوصی تا مالک میلیاردر کره‌ای آن را به دنبال دارد.

فصل دوم Beef شامل هشت قسمت 30 دقیقه‌ای خواهد بود. «لی سونگ جین» به عنوان خالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی به سریال بازمی‌گردد. «استیون ین»، «الی وانگ» و «جیک شرایر» که در فصل اول حضور داشتند نیز در نقش تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند. استودیو A24 وظیفه تولید این سریال را بر عهده دارد.

فصل دوم سریال Beef

فصل اول سریال بیف با بازی «الی وانگ» و «استیون ین» به نمایش گذاشت که چگونه یک حادثه به ظاهر ساده میان دو شخصیت به سرعت از کنترل خارج شده و زندگی آن‌ها را دچار آشفتگی کند. این فصل با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و توانست هشت جایزه امی از جمله بهترین سریال کوتاه یا آنتولوژی را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل اول سریال بیف چه بود؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *