تبلیغات در فیگار

جیمز کامرون: پارامونت بهتر از نتفلیکس برای آینده هالیوود است

جیمز کامرون در مصاحبه‌ای تازه درباره خرید استودیو برادران وارنر توسط استودیوها، پارامونت را انتخابی مناسب و نتفلیکس را بحرانی برای سینمای هالیوود خواند.

در مصاحبه‌ای با پادکست The Town، کامرون ضمن تحلیل وضعیت سینما، هوش مصنوعی و رقابت‌های بزرگ استودیوها، اظهار داشت پارامونت بهترین گزینه برای تصاحب WBD است و ادامه داد که «نتفلیکس فاجعه‌بار خواهد بود».

او به اظهارات تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس، درباره مرده بودن سینما در دوران نمایش‌های بزرگ اشاره کرد و این سیاست را برای جوایز اسکار مشکل‌زا دانست.

بیشتر بخوانید: آینده در هاله‌ای از تغییر ؛ برادران وارنر در آستانه واگذاری

کامرون به استفاده نتفلیکس از «پنجره‌های کوتاه» در سالن‌های سینما برای کسب صلاحیت اسکار اعتراض کرد و گفت:

این شیوه فریبنده است. یک فیلم باید برای نمایش سینمایی ساخته شود و اسکار معنایی ندارد اگر به نمایش سینمایی اهمیت ندهد. این سیستم از اساس خراب است.

او همچنین افزود، فیلم‌ها باید در حداقل ۲۰۰۰ سالن برای یک ماه اکران شوند تا رقابت منصفانه باشد.

با این حال، خرید احتمالی پارامونت نیز بدون چالش نخواهد بود؛ این استودیو اخیراً با Skydance ادغام شده و زیر مدیریت دیوید الیسون قرار دارد، که پرسش‌هایی درباره تمرکز و آینده برندهای هالیوود ایجاد می‌کند.

جیمز کامرون، با این مواضع، بار دیگر نقش سیاست‌های استودیوها در آینده سینما و تأثیر آن بر تولیدات بزرگ را برجسته کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این صحبت‌های جیمز کامرون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Wrap


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *