تبلیغات در فیگار

واکنش سیدنی سوئینی به جنجال کمپین American Eagle بالاخره منتشر شد

سیدنی سوئینی پس از ماه‌ها سکوت، سرانجام به حاشیه‌های کمپین American Eagle واکنش نشان داد و تأکید کرد تصویری که برخی منتقدان ساخته‌اند با واقعیت فاصله دارد.

این تبلیغ با شعار دوپهلو Sydney Sweeney has great jeans منتشر شد؛ عبارتی که به‌دلیل شباهت تلفظ واژه‌های Jeans و Genes، از سوی برخی کاربران به پیام‌های نژادپرستانه تعبیر شد و موجی از انتقادها را علیه این بازیگر و برند آمریکایی به‌دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: جیمز گان درباره آینده دنیای سینمایی DC پس از معامله نتفلیکس و وارنر برادرز توضیح داد

منتقدان این کمپین را ناقل پیام‌هایی درباره «ژن خوب» دانستند و حتی برخی آن را «تبلیغ فاشیستی» توصیف کردند؛ در حالی که American Eagle در پاسخ اعلام کرد مضمون تبلیغ صرفاً درباره شلوار جین بوده است. سوئینی نیز تا مدت‌ها در برابر این انتقادات سکوت اختیار کرده بود.

او اکنون در گفت‌وگو با مجله People توضیح داد که برداشت‌های منتشرشده را نمی‌پذیرد و انگیزه‌اش از مشارکت در کمپین، صرفاً علاقه به محصول و برند بوده است. سوئینی گفت بسیاری از تفسیرهایی که به او نسبت داده شده نادرست‌اند و تأکید کرد همیشه تلاش کرده میان مردم پیوند ایجاد کند، نه شکاف.

این بازیگر افزود که سکوتش در برابر حواشی، بر خلاف تصورش، تنها سبب افزایش سوءتفاهم‌ها شده و امیدوار است سال جدید به جای دامن زدن به اختلاف‌ها، بر ارزش‌هایی متمرکز شود که افراد را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این جنجال‌های سیدنی سوئینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *