با نزدیک شدن به اکران کریسمس، فیلم Marty Supreme با فروش بلیتها، توجه را جلب کرده و به چالشی جدی برای A24 تبدیل شده است.
این پروژه نهتنها گرانترین فیلم تاریخ A24 با بودجهای حدود ۹۰ میلیون دلار محسوب میشود، بلکه در مقطعی حساس برای این استودیو به نمایش درمیآید؛ دورهای که A24 تلاش میکند از چارچوب یک برند مستقل فراتر برود و به جایگاه یک استودیوی بزرگ نزدیک شود.
بیشتر بخوانید: شرور افسانهای دنیای دیسی بالاخره بازیگرش را پیدا کرد
با این حال، نشانههای اولیه امیدوارکنندهاند. فروش پیشازاکران فیلم Marty Supreme رکوردهای تازهای برای A24 ثبت کرده و به سریعترین عنوان تاریخ این استودیو از نظر پیشفروش تبدیل شده است. بیش از ۶۵ سانس در حدود ۱۰۰ نمایش کاملاً سولد شدهاند و در مجموع بیش از ۷۰ درصد بلیتها به فروش رفتهاند.
بخش مهمی از این استقبال به نام تیموتی شالامی گره خورده است؛ بازیگری که همچنان قدرت بالایی در جذب مخاطب دارد. بازخورد منتقدان نیز نقش پررنگی ایفا کرده است. فیلم در حال حاضر امتیاز ۹۶ درصد در راتن تومیتوز و نمره ۹۱ در متاکریتیک دارد و از تحسینشدهترین آثار سال به شمار میرود. Marty Supreme قرار است روز کریسمس روی بیش از ۲۵۰۰ پرده سینما اکران شود.
فیلمنامه توسط جاش سفدی و رونالد برانستین نوشته شده و بازیگرانی مانند گوئینت پالترو، اودسا آزیون، کوین اولیری، تایلر اوکونما، ایبل فرارا، فران درشر، لوک منلی و کوتو کاواگوچی در آن حضور دارند.
کمپین تبلیغاتی A24 برای این فیلم نیز بیسابقه بوده است. انتشار ویدئوی یک بالن تبلیغاتی که بهسرعت وایرال شد، آغازگر موجی از هیجان آنلاین بود. گفته میشود A24 روزانه حدود ۱۰۰ هزار دلار برای به پرواز نگهداشتن این بالن هزینه کرده است. در کنار آن، همکاری شالامی با برند نهمیاس برای تولید هودیهای محدود و برگزاری رویدادهای پاپآپ در نیویورک، لندن و برزیل توجه زیادی در شبکههای اجتماعی بهدست آورد.
بیشتر بخوانید:
نظر شما دربارهی این کمپین تبلیغاتی کمپانی A24 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.
منبع: World of Reel
