تاریخ انتشار فصل دوم انیمه TONIKAWA: Over The Moon مشخص شد [+ویژوال]

اخبار منتشر شده تاریخ انتشار فصل جدید انیمه Tonikawa را نشان می‌دهد. در ادامه به جزئیات خبر تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Tonikaku Kawaii خواهیم پرداخت.

وب‌سایت رسمی AnimeJapan در توضیح رویداد انیمه TONIKAWA: Over The Moon For You اخبار جدیدی را منتشر کرد که فصل دوم انیمه مانگا Fly Me to the Moon (Tonikaku Kawaii) از Kenjirō Hata در آوریل پخش خواهد شد. این رویداد برای 25 مارس ساعت 11:00 صبح JST در صحنه اصلی AnimeJapan برنامه ریزی شده است. آکاری کیتو، بازیگر نقش تسوکاسا یوزاکی، و جونیا انوکی، صداپیشگی ناسا یوزاکی، در این مراسم حضور خواهند داشت. رویداد AnimeJapan 2023 در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مارس برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه TONIKAWA: Over The Moon

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه TONIKAWA: Over The Moon
تاریخ انتشار فصل دوم انیمه TONIKAWA: Over The Moon

Crunchyroll فصل دوم این انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و خاورمیانه پخش خواهد کرد. در فصل دوم یک بازیگر و کارمند بازگشته حضور خواهند داشت.

این کمدی پسری به نام ناسا را دنبال می‌کند که در روز امتحانات ورودی دبیرستان با دختری “به طور کلی ناز” به نام تسوکاسا آشنا می‌شود و بلافاصله به او علاقه پیدا می‌کند. ناسا احساسات خود را به او منتقل کرد، اما پاسخ تسوکاسا این است که تنها در صورت ازدواج با او بیرون خواهد رفت. سال‌ها بعد، در تولد 18 سالگی ناسا، ناگهان به نظر می‌رسد که او ازدواج کرده است. بدین ترتیب سبک زندگی تازه ازدواج کرده ناسا آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه TONIKAWA: Over The Moon

بیشتر بخوانید:


5 thoughts on “تاریخ انتشار فصل دوم انیمه TONIKAWA: Over The Moon مشخص شد [+ویژوال]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *