تریلر فیلم Cmon Cmon با بازی واکین فینیکس ؛ تیزر زودباش زود باش پر از شاعرانگی‌ست

تیزر فیلم Cmon Cmon در روز چهارشنبه ۱۷ شهریور منتشر شد. در ادامه با خلاصه داستان و نقد و بررسی تریلر فیلم Cmon Cmon همراه فیگار باشید.

فیلم Cmon Cmon قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۴۰۰ به اکران گذاشته شود. در ادامه به تیزر و خلاصه داستان فیلم Cmon Cmon خواهیم پرداخت.

واکین فینیکس پس از جوکر فیلم دیگری بازی نکرده بود و حالا بعد از تقریبا دوسال با فیلم Cmon Cmon روبروی مخاطب می‌ایستد. با بررسی تیزر فیلم Cmon Cmon همراه ما باشید.

تریلر فیلم Cmon Cmon با بازی واکین فینیکس

تیزر زود باش زود باش پر از شاعرانگی‌ست

تیزر فیلم Cmon Cmon , بررسی تیزر فیلم Cmon Cmon , تریلر فیلم Cmon Cmon
تیزر فیلم Cmon Cmon , بررسی تیزر فیلم Cmon Cmon , تریلر فیلم Cmon Cmon

واکین فینیکس درین فیلم در قامت روزنامه‌نگاری رادیویی و دلسوز و شاعرمسلک ظاهر می‌شود. او کارش را دوست دارد و در حال به اتمام رساندن پروژه‌ای ویژه است. او برای انجام این پروژه، با کودکانی از سراسر آمریکا در ارتباط با افکارشان در مورد آینده این کره‌ خاکی گفتگو می‌کند. همچنین در طی انجام این پروژه او مهمان ناخوانده‌ای به همراه دارد که به کل روند فکری او را دچار شاعرانگی می‌کند.

خواهر او به نام ویو با بازی گبی هافمن از او می‌خواهد تا از پسر هشت ساله‌اش به نام جسی با بازی وودی نورمن مراقبت کند، چراکه او قرار است از همسرش که دارای مشکلات و بیماری‌های ذهنی است، مراقبت نماید. او پس از موافقت با انجام این کار، رابطه بسیار عمیقی با خواهرزاده خود برقرار و او را در سفری به سرتاسر آمریکا با خود همراه می‌کند. در طی این سفر اون متوجه وابستگی عمیقش به جسی می‌شود و…

با توجه به تیزر فیلم Cmon Cmon این اثر یک اثر شاعرانه با بازی‌های خوب است. قاب‌هایی که نمونه ایرانی‌اش را شاید در فیلم‌های کیارستمی دیده‌ایم و به نظر شاید نکته برجسته و سوپرایز این فیلم بازی وودی نرمن نوجوان در نقش جسی باشد. بازی‌ای که به احتمال زیاد در آینده نزدیک یکی از برجسته‌ترین بازی‌های یک نوجوان در تاریخ سینما محسوب شود.

تریلر فیلم Cmon Cmon با بازی واکین فینیکس

نکته قابل توجه در تیزر Cmon Cmon برگشتن واکین فینیکس به وزن عادی خود است. همان‌طور که می‌دانید او برای بازی در نقش آرتور فلک یا همان جوکر حدود ۲۵ کیلو وزن کم کرده بود. واکین فینیکس حالا نه در قامت شخصی عاصی بل‌که در قامت پدری مهربان ظاهر می‌شود که تمام کودکان دنیا و الاخصوص خواهرزاده‌اش را عاشقانه دوست می‌دارد و با آن‌ها کودک می‌شود و به کودکی خود سفر می‌کند.

کارگردان فیلم Cmon Cmon مایک میلز است. باید اذعان داشت که از ایشان تابحال هیچ اثر شاخصی دیده نشده. پیش از این از ایشان سه فیلم دیگر با نام‌های 20th Century Women، Beginners، و Thumbsucker منتشر شده که هیچ یک اثر قابل قبولی به‌حساب نمی‌آیند و شاید فیلم Cmon Cmon نقطه عطفی در کارنامه هنری مایک میلز محسوب شود.

تیزر فیلم Cmon Cmon , بررسی تیزر فیلم Cmon Cmon , تریلر فیلم Cmon Cmon
تیزر فیلم Cmon Cmon , بررسی تیزر فیلم Cmon Cmon , تریلر فیلم Cmon Cmon

به نظر می‌رسد واکین فینیکس برخلاف بسیاری از بازیگران مطرح سینما همچون دنیل دی لوئیس نه به کارنامهٔ کارگردان بل‌که به توانایی بلقوه او توجه ویژه دارد.
اون درین فیلم کاراکتری را بازی می‌کند که به همراه کودکان اطرافش و به واسطه سفر به سیر و سلوکی معنوی درون خود می‌رود.

نکته قابل توجه سیاه و سفید بودن این فیلم است که انسان را دچار این تحلیل می‌کند که: کارگردان با به خدمت گرفتن این فرم (سیاه و سفید) در اثری که پر از روح کودکانه است، سعی دارد محتوای شاعرانه‌اش را به سیاهی این دنیا غالب کند. شاید او تلاش دارد در زیر متن این فیلم ما را به کشف و شهودی کودکانه در قامت واکین فینیکس برده و این سوال را در ذهن ما متبادر سازد که « شاید دنیا زشت باشد اما آیا می‌شود نگاه زیبایی به آن داشت؟».

جهت دیدن تریلر فیلم Cmon Cmon از کانال تلگرامی فیگار روی لینک کلیک کنید.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم Cmon Cmon با بازی واکین فینیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *