همنواز

چالش 30 روزه فیلم – روز سیزدهم : فیلمی که حاضر نیستم دوباره ببینمش (گرگ وال استریت)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که بهم حس نوستالژی می‌دهد

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

گرگ وال استریت، یک فیلم جنایی کمدی سیاه حماسی آمریکایی محصول 2013 به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی ترنس وینتر است که بر اساس خاطرات جوردن بلفورت در سال 2007 به همین نام ساخته شده است.

این فیلم، داستان حرفه بلفورت به عنوان یک دلال سهام در شهر نیویورک و چگونگی شرکت او، استراتن اوکمونت، درگیر فساد و کلاهبرداری گسترده در وال استریت است که منجر به سقوط او شد. لئوناردو دی کاپریو که تهیه کننده این فیلم نیز بود، در پنجمین همکاری خود با اسکورسیزی به دنبال دار و دسته‌های نیویورک در نقش بلفورت بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سیاه جهان + 2023

دی کاپریو و برادران وارنر در سال 2007 حقوق کتاب خاطرات بلفورت را به دست آوردند و اسکورسیزی قرار بود کارگردانی کند، اما محدودیت های محتوا تولید را متوقف کرد. این پروژه بعداً توسط خانه تولید مستقل Red Granite Pictures فعال شد. فیلمبرداری در اواخر سال 2012 در شهر نیویورک انجام شد.

شاید نحوه کارگردانی بد آقای اسکورسیزی، عدم داستانی کمدی، بدون جنسیت‌زدگی، و زیادی از حد به آن توجه شدن این فیلم باشد که باعث می‌شود بیننده برای یک بار این فیلم را تماشا کند.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *