گزارش جنجالی 20:30 از رشوه گرفتن ماموران سد معبر

به تازگی، در اخبار 20:30 گزارشی مبنی بر گزارش جنجالی 20:30 از رشوه گرفتن ماموران سد معبر به انتشار رسید که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، در اخبار 20:30، گزارش اخبار از رشوه گیری ماموران سد معبر به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش تحت عنوان تایید رشوه گرفتن مامور سد معبر و حواشی رشوه گیری مامور سد معبر به همراه داشت.

گزارش جنجالی 20:30 از رشوه گرفتن ماموران سد معبر

حواشی رشوه گیری مامور سد معبر

در این گزارش، مأموران شهرداری یا همان سد معبر، اقدام به رشوه گیری می‌کنند و اخبار 20:30 با به‌کار‌گیری دوربین مخفی، سر از کار آنها درآورد و آن‌هایی که تخلف می‌کنند را شناسایی کرد. در این گزارش، تمامی مأموران سد معبر که با دوربین مخفی گرفته شدند، اقدام به رشوه‌گیری از دست‌فروشان می‌کنند و اخبار 20:30، این پیگیری را در گزارشی انجام داد که در ادامه خواهید دید.

گزارش اخبار از رشوه گیری ماموران سد معبر

در ادامه می‌توانید حواشی رشوه گیری مامور سد معبر را ببینید:

اینکه آیا دستفروشی قانونی است یا خیر، بسیار بحث جنجال‌برانگیزی است و این مأمورین تقلبی نیز با رشوه گرفتن از دست‌فروشان، اقدام به کار عجیبی زدند. در قانون، مطابق اصل قانونی بودن جرایم و مجازات‌ها، تنها عملی را می‌توان جرم دانست که قانون آن را جرم اعلام کرده و برای آن مجازات تعیین کند، با این حساب دست‌فروشی جرم نیست؛ یعنی چنین فعالیتی ماهیتا جرم نیست، چرا که در قانون هیچ اشاره‌ای به غیرقانونی بودن این عمل نمی‌کند.

​بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *