بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند از نگاه سایت فیگار

در برخی فیلم‌ها شروران از قهرمانان جذاب‌‌تر و خفن‌تر هستند. پس با ما همراه باشید تا با بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند آشنا شوید.

انتقام جویان قوی‌ترین قهرمانان زمین هستند، این همچنین به این معناست که آن‌ها با خطرناک‌ترین دشمنان روبرو می‌شوند، و گاهی اوقات شرورها از قهرمانان هم جذاب‌تر هستند.

انتقام جویان مارول همواره بهترین ابرقهرمانانی را که دنیای مارول ارائه می‌دهد، در بر می‌گیرد و همانند قهرمانان متنوع درون انتقام جویان، دشمنان مختلفی نیز وجود دارند، ابرشرورانی که در طول سال‌ها بر انتقام جویان تسلط داشته و آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. اگرچه خیر بر شر مثل همیشه پیروز می‌شود، اما نمی‌توان انکار کرد که گاهی اوقات شروران نسبت به رقبای خود برتری می‌یابند، نور را به خود جذب کرده و قلب‌ها را نیز می‌دزدند.

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

معرفی بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند
بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان خفن تر هستند

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

Grim Reaper

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند
بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان خفن تر هستند

واندرمن (سایمون ویلیامز) یک ابرقهرمان نمونه‌ای است که دارای نام مستعار و لباسی می‌باشد که دوران طلایی کمیک‌ها یادآوری می‌کند و یک برادر دارد که دشمن اصلی او می‌باشد . اریک از اعضای خانواده ویلیامز بود اما کمی نسبت به آن‌ها متفاوت بود، اما او دارای یک جذابیت تئاتری است که سایمون ندارد. از زمان قطع دست خود و جایگزینی آن با یک داس، و خودنامگذاری خود به عنوان “فرشته مرگ”، اریک ویلیامز تنها بیشتر به سمت طراحی جذاب و گوتیک خود پیش رفت.

King Hyperion

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند
برترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان خفن تر هستند

مارول در اولین بار هایپریون را به عنوان عضوی از اسکوادرون سوپریم در شماره ۸۵ مجله اونجرز سال ۱۹۷۱ به قلم روی توماس و جان بوسما معرفی کرد. اسکوادرون سوپریم یک تقابل آگاهانه با لیگ عدالت مشهور دی‌سی کامیک است و هایپریون سوپرمن آن‌ها می‌باشد.

همانطور که سوپرمن در واقعیت‌های جایگزین دی‌سی، به مسیرهای تاریک‌تر پیروی کرده است، برخی نسخه‌های مارکوس میلتون نیز همینگونه عمل کرده‌اند. بین این‌ها، شاه هایپریون، خداپادشاه زمین خود و شکستگر زمان، برجسته است.

شاه هایپریون، خداپادشاه زمین خود و شکستگر زمان، از مهمترین نسخه‌های مارکوس میلتون است. در یک تلاش ناامیدانه برای کشتن او، انسان‌های زمین-۴۰۲۳ آتش جهنم هسته‌ای را بر جهان رها کردند. هایپریون به تنها موجود زنده در سیاره تبدیل می‌شود، پادشاهی از خاک و ارواح.

The Fury

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند
برترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

یک ساکن دیگر از واقعیت دیگر، فیوری اصلی یک موجود مصنوعی سایبرنتیک بود که با یک هدف ایجاد شده بود: از بین بردن تمام ابرانسان‌ها. این هدف را در دنیای خودش به‌دست آورد و وقتی کاپیتان بریتن از واقعیت ما آمد، او نیز با یک پایان وحشتناک اما موقت روبرو شد.

فیوری یک قابلیت بسیار قابل تطبیق دارد و هدفش از نابود کردن انسان‌های فوق‌العاده با توانایی بازسازی آسیب به کمک جذب و ترکیب هم اشیاء بی‌حرکت و هم موجودات زنده، حتی موجودات الهی مانند سلستیال‌ها را تسهیل می‌کند. چندین نسخه از ماشین قاتل از آن زمان به دنبال کاپیتان بریتانیا بوده‌اند، اما اخیراً یک نژاد هایومایند از فیوری‌ها پادشاهی خود را در سطح میان بعدی (دیگر جهان) به وجود آورده است.

Amatsu-Mikaboshi

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

آماتسو-میکابوشی، خدای شینتو شرارت، هرج و مرج و ستارگان است. یک وحشت کیهانی واقعاً ناشناخته، میکابوشی به عنوان یک حریف فراگیر برای هرکول به وجود آمد. پادشاه هرج و مرج از خلاء بی‌شکلی که پیش از تولد جهان وجود داشت، به وجود آمد و آرزو دارد واقعیت را به این حالت تاریک اولیه وجود‌ناپذیر برگرداند.

در طول “جنگ هرج و مرج” در سال ۲۰۱۰، میکابوشی دقیقاً همین کار را سعی کرد انجام دهد – به بی‌شماری از سطوح واقعیت حمله کرد، هزاران خدا را در کیهان به اراده خودش برده کرد و کسانی که نتوانست برده کند را کشت، و به آرامی شروع به فروبوردن همه وجود به نیستی فراموشی کرد.

Batroc the Leaper

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

بسیاری از دشمنان کاپیتان آمریکا نمی‌توانند به خاطر نازی‌ بودن به عنوان یک شرور خفن در نظر گرفته شوند. اما این مسئله برای سرباز مزدور فرانسوی جذاب، ژورژ باتروک “جهنده”، استاد هنر رزمی فرانسوی ساواته، مشکلی ندارد. باتروک از زمان شماره ۷۵ تیلز آف ساسپنس سال ۱۹۶۵ به قلم استن لی و جک کیربی با استیو راجرز درگیر شده است و با وجود نداشتن قدرت‌های فوق‌العاده، او به آرامی و با خوشحالی در طول حدود 60 سال، با پرتاب پاهای خود راه خود را از طریق انتقام‌جویان پیدا کرده است.

Ultron

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

اولترون نماینده مکانیکی از مرکب ایدیپوس، یک داستان احتیاطی درباره کنترل شکننده بشریت بر تکنولوژی است و یکی از بزرگترین دشمنانی است که اونجرز تاکنون با آن روبرو شده‌اند. اولترون، با تمایل به خودپرستی بی‌کنترل و نفرتی که نسبت به “پدر” خود، هنک پیم، دارد، از ربات‌های تهدیدآمیز گذشته متمایز است. اولترون و پیم در یکدیگر نقش بدترین جنبه‌های خود را می‌بینند، که اولترون این پیچیدگی خدای خشونت را که پیم به طول سال‌ها انکار کرده است، درون خود پذیرفته است.

Hela

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

هلا، خدای مرگ آسگاردی، دخترخوانده لوکی و در نتیجه دایی تور است. هلا در نقش خود به عنوان یک خدا، قدرت‌های زندگی و مرگ را برای همکاران آسگاردی خود کنترل می‌کند – با یک لمس، او آسگاردی‌های مرحوم را از زنجیرهای مرگی خود آزاد می‌کند و این قهرمانان سقوط کرده، اینهریار، را به والهالا همراهی می‌کند. داشتن چنین قدرت فراوانی برای او اغلب کافی نبوده است، زیرا او اغلب به گسترش پادشاهی خود در هل یا به دست آوردن روحانیت ساکنان قدرتمند آسگارد تشنگی داشته است.

Maestro

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

مایسترو، بنر بروس/هالک خط زمانی است که در آن جهان توسط آخرالزمان اتمی ویران شده بود و در شاهکار کلاسیک هالک: آینده ناقص اثر پیتر دیوید و جورج پرز که به نمایش درآمد. بعد از اینکه جنگ هسته‌ای بیشتر تمدن بشری را نابود کرد، هالک در سرزمین‌های بایر سرگردان شد و به آرامی تسلیم تاریک‌ترین انگیزه‌های خود شد و در عین حال خرد دقیق دکتر بنر را در آغوش گرفت.

به عنوان مایسترو، او کمترین چیزی را که باقی مانده بود را جمع‌آوری می‌کرد و آن‌ها را تحت حکومت یک حاکم واحد سیاره، یعنی خودش، قرار داد. هوش مایسترو همان هوش دکتر بنر است، اما قدرت او از قدرت هالک بسیار بیشتر است – بدن او به آرامی از تابش اتمی باقیمانده جهان خود تغذیه می‌شود.

Deadpool

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

قبل از اینکه او به عنوان “مزدور با دهان” شناخته شود و قبل از اینکه با پانیشر به عنوان اولین ضدقهرمان مارول رقابت کند، ددپول اصلاً یک شرور بود. سرنوشت‌های پیچیده ددپول و کیبل از زمانی که این مزدور با کاتانای تسلیح شده برای اولین بار به سمت سرباز موتانت حمله کرد، در روزهای اولیه ایکس-فورس برای همیشه تثبیت شده است. پس از اینکه تلاش‌های ددپول برای کشتن کیبل برای پول شکست خورد، وید ویلسون از آن زمان به سمت بی اخلاقی، جنون و درک وجودش در یک کتاب کمیک سوق پیدا کرد.

Namor

بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند

با نمایش اولش در کتاب “Here is the Sub-Mariner” نوشته بیل اورت در سال ۱۹۳۹، نامور یکی از ابرقهرمانان اصلی مارول است. اما نقش او به عنوان پادشاه آتلانتیس در برخی مواقع نیازمند بی‌رحمی واقع‌گرائی بوده است، نه مهربانی بی‌قید و شرط.

پادشاهی منزوی و زیردریایی که اغلب خود را در تضاد با یک کشور مخفی دیگر می‌بیند: پادشاهی واکاندا تی‌چالا. رقابت بین دو پادشاه چندین دهه به طول انجامیده است و در نتیجه نامور تانوس را اشتباه هدایت می‌کند تا به واکاندا حمله کند و پلنگ سیاه به قلب آتلانتیس خنجر می‌زند.

شروران فراقهرمانان دنیای مارول همانند خود قهرمانانشان گوناگون و پررنگ هستند. این شروران با داستان‌های پیچیده خود، طراحی الهام‌بخش بصری یا حتی افزایش درجه شرارت بی‌پروا تا سطحی بی‌رقیب، توانسته‌اند از سایه قهرمانانشان بیرون بیایند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شروران انتقام جو که از ابرقهرمانان جذاب تر هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *