بهترین مدارس در فیلم ها از نگاه سایت فیگار

مطمئناً شما هم با دیدن برخی مدارس در فیلم‌ها دلتان خواسته که جای دانش‌آموزان آنجا باشید. پس در کنار ما بمانید تا با بهترین مدارس در فیلم ها آشنا شوید.

دانشگاه‌ها و مدارس، محیطی بسیار عالی برای فیلم‌های سینمایی هستند. مدرسه مکانی برای یادگیری بالاتر است؛ جایی که معلمان و دانشجویان تایید شده از طریق مقالات، پروژه‌ها و کارهای زیاد دیگر، به عنوان اعضای فعال و مفید جامعه پیش می‌روند.

بعضی از دانش‌آموزان جسورانه قوانین را نقض می‌کنند و از تنبیهات افرادی که در آنجا مسئول هستند، نمی‌ترسند. برخی از دانش‌آموزان دیگر با استفاده از هوش و ذکاوت خود، بدون نیاز به ترغیب، به برتری می‌رسند. در برخی مواقع نادر، آن‌ها حتی به ما مسائلی را هم آموزش می‌دهند.

بدون توجه به اینکه دانش‌آموزان در فیلم‌ها چه شخصیتی دارند، مدرسه آن‌ها را به شخصیت‌های کامل و چندجانبه تبدیل می‌کند که ما می‌توانیم با آن‌ها احساس هم‌دردی کنیم. مدرسه از نظر دانش‌آموزان مکانی جالب نیست، اما فیلم‌ها باعث می‌شوند ما بخواهیم در مدرسه بیشتر بمانیم.

بهترین مدارس در فیلم ها

معرفی بهترین مدارس در فیلم ها

شما می‌توانید فهرست بهترین مدارس در فیلم ها را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مدارس در فیلم ها
برترین مدارس در فیلم ها

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (2001)

بهترین مدارس در فیلم ها
جذاب ترین مدارس در فیلم ها

مدرسه هاگوارتس برای هر فرد عادی، نگاهی به مطالعات جادوگری در این مدرسه مسکونی مرموز ارائه می‌دهد. مکانی متعلق به اسکاتلند، مکانی جادویی، مدرسه‌ای که همه چیز از آنجا برای هری و دوستانش آغاز شد.

چهار خانه گریفیندور، راونکلار، هافلپاف و اسلایترین باعث می‌شوند که حاملان چوب‌های جادوگری به فرقه‌های متفاوت تقسیم شوند. شعار این مدرسه “هرگز اژدهای خفته را قلقلک نده” به شما حسی از دنیای شگفت‌انگیز جادوگران را می‌دهد که همه‌ی ما برای حضور در آن مشتاقیم.

School of Rock (2003)

محبوب ترین مدارس در فیلم ها

جک بلک (Jack Black) عضو سابق یک گروه موسیقی به نام دیوی فین (Dewey Finn) است که به عنوان یک معلم موسیقی جایگزین شده در مدرسه‌ی پرستاره و متعالی هوراس گرین (Horace Greene) مشغول به کار می‌شود. او استعدادهای موسیقیایی دانش‌آموزانش را کشف می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که چگونه آواز‌های خود را بخوانند. راک اند رول برای والدین دانش‌آموزان خوشایند نیست، اما موسیقی زبانی است که همه ما آن را می‌فهمیم.

The Paper Chase (1973)

بهترین مدارس در فیلم ها

فیلم “The Paper Chase” یکی از دقیق‌ترین تصویرهای یک مدرسه سنتی، و همچنین دانشکده‌ی حقوق هاروارد است. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام که اثر جان جی اوزبورن جونیور می‌باشد در سال 1971 ساخته شده است و شبیه به فیلم “Code Breakers” است که درباره‌ی یک تقلب اسفناک در دانشکده‌ی نظامی وست پوینت در سال 1951 است.

در این فیلم، جیمز هارت، دانشجوی حقوق سال اول (تیموتی باتومز) باید درس استاد محترم چارلز کینگزفیلد (جان هاوسمن) را پاس کند، در حالی که در حال ورود به رابطه با دختر استادش، سوزان فیلدز (لیندسی واگنر) است. سختی و انضباطی که در رفتار کینگزفیلد و هوش زیرکانه هارت دیده می‌شود، این درس را به یک فرایند طولانی برای یادگیری و به دست آوردن قوانین زندگی تبدیل می‌کند.

Lean On Me (1989)

بهترین مدارس در فیلم ها

یک نسخه مدرن از فیلم “با عشق، به استاد” (۱۹۶۷)، یعنی “Lean on me” داستان یک مدیر مدرسه به نام جو لوئیس کلارک را به تصویر می‌کشد که دانش‌آموزان جنایت‌کار و اعضای گروه‌های تبهکار را در دبیرستان شهری پاترسون، نیوجرسی اصلاح می‌کند.

مورگان فریمن در نقش کلارک اصلی یک اجرای فوق‌العاده ارائه می دهد، کسی که سختگیر و همدردانه در تلاش برای شکل دادن ذهن جوانان به بزرگسالان کارآمد و جامع می‌باشد. اگر خودتان را جای افراد درون این مدرسه بگذارید متوجه این می‌شوید که تغییر کردن یک درس سخت برای یادگیری است.

The Breakfast Club (1985)

بهترین مدارس در فیلم ها

این اثر کلاسیک بزرگ یعنی (The Breakfast Club) نشان داد که فکر کردن خارج از چهارچوب، دانش‌آموزان را از ماندن در مدرسه نجات می‌دهد و آن‌ها را در پیگیری اهداف زندگیشان هدایت می‌کند. این فیلم به ما آموزش می‌دهد که ما بیش از آنچه دیگران درباره‌ی ما می‌گویند هستیم. گروه‌هایی که با هم متحد می‌شوند و از جناح‌های خود فراتر می‌روند تا تفاوت‌هایشان را درک کنند، آنچه که آن‌ها و انسانیت را یکسان می‌کند. این درسی است که نمی‌توانید فراموش کنید.

Back to School (1986)

بهترین مدارس در فیلم ها

رودنی دنجرفیلد جذاب و شخصیت بچه مدرسه‌ای، این طنز مدرسه‌ای خنده‌دار را به تصویر می‌کشد. همچنین او با بازیگران مشهوری مانند رابرت داونی جونیور به عنوان یک شورشگر هنری، سام کینیسون به عنوان یک کمدین افسانه‌ای، دنی الفمن به عنوان رهبر گروه موسیقی اوینگو بوینگو و نویسنده مشهور کورت وونه‌گات، همکاری می‌کند.

فیلم‌های “مبهوت و گیج”، “دختران بدخلق”، “روزهای سخت در ریجمانت های” و “ناپلئون داینامایت”، همگی به نحو خودشان خنده‌دار هستند، اما دنجرفیلد چیزی بسیار فراتر است. این ماجراجویی به ما یادآوری می‌کند که ثروت و پول تنها بخش کوچکی از زندگی است و هوش و خوشبختی را نمی‌توان با آن خرید. همچنین، خنده و لبخند را می‌توان به صورت رایگان و با ارزشی بیشتر از پول به دست آورد.

Conrack (1974)

بهترین مدارس در فیلم ها

بر اساس خاطرات زندگی پت کانروی در کتاب “آب وسیع”، جان ووئیت نقش کانروی را ایفا می‌کند، که به طور محبت‌آمیز توسط دانش‌آموزان سیاه‌پوست فقیرش در جزیرهٔ دریایی یاماکراو در کارولینای جنوبی به نام “کونراک” نامگذاری شده است. کانروی یک معلم بود که به ما آموخت که جهان یک کلاس درس است و ما آزاد هستیم تا در آن یاد بگیریم و رشد کنیم.

Dead Poets Society (1989)

بهترین مدارس در فیلم ها

در دبیرستان وستون، یک مدرسه مردانه واقع در ورمونت در دهه 50 میلادی، رابین ویلیامز نقش جان کیتینگ را به عنوان معلم جدید درس انگلیسی ایفا می‌کند. یک گروه انتخاب شده از جوانان به دستورات آقای کیتینگ، علی رغم سیستم سلطه‌گری و استبدادی مدیر مدرسه، یاد می‌گیرند که بتوانند آرزوها و خواسته‌های زندگی خود را بیان کنند.

قدرت تأثیر یک معلم بر دانش‌آموزانش را نمی‌توان نادیده گرفت یا به عنوان یک مسئله‌ی معمولی در نظر گرفت. فیلم “انجمن شاعران مرده” به ما یادآوری می‌کند که آموزش و پرورش شعری است که زندگی را به یک درس طولانی و ارزشمند تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مدارس در فیلم ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *