انتشار تبلیغات عجیب و غیرواقعی سریال پدر گواردیولا در فضای مجازی

به نظر می‌رسد ناشران این تصاویر غیر واقعی، با هر روش و وسیله‌ای، جذب مخاطبان و افزایش فروش را به طرق غیر اخلاقی، مورد تأیید قرار داده‌اند.

با توجه به اینکه طرح‌های تبلیغاتی سریال نمایش خانگی در تهران با دریافت مجوز قانونی از وزارت ارشاد در تبلیغات محیطی به صورت گسترده اجرا می‌شوند، اما طرح تبلیغاتی غیر واقعی و دستکاری شده از سریال پدر گواردیولا با استفاده از جلوه‌های ویژه گرافیکی در فضای مجازی منتشر شده است.

انتشار تبلیغات عجیب و غیرواقعی سریال پدر گواردیولا در فضای مجازی

به نظر می‌رسد منتشرکنندگان این تصاویر غیر واقعی، با هر وسیله و روشی، جذب مخاطبان و افزایش فروش را به طرقی که ممکن است غیر اخلاقی باشند، مباح دانسته و از بستر فضای مجازی برای کسب درآمد و پیشبرد اهداف تجاری خود سوء استفاده می‌کنند. علاوه بر این، این عمل به فضای مجازی را به یک سکوی برای فعالیت‌های غیرقانونی و تاخت‌وتازه‌های هدفمند تبدیل کرده‌اند.

بایستی به افرادی که به این نوع فرهنگ تبلیغات دامن می‌زنند، توصیه کرد که به واقع حفظ حقوق مخاطبان و ارتقای آگاهی عمومی به سوی تحقق کمال‌گرایی جامعه، بخش مهمی از وظیفه و مسئولیت اجتماعی است که بر عهده آنان قرار دارد. مخاطبان هوشمند و آگاه داریم که به سادگی رفتارهای غیرحرفه‌ای این افراد را تشخیص می‌دهند.

فیلم تبلیغ عجیب سریال گواردیولا را ببینید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *