دانلود انیمه The Boy and the Heron با زیرنویس فارسی

صبح امروز، پخش استریمی فیلم جدید «هیایئو میازاکی» در انگلستان منتشر شد و حالا کاربران ایرانی نیز می‌توانند با دانلود انیمه The Boy and the Heron به تماشای آن بنشینند.

این انیمیشن از استودیو «جیبلی»، در مراسم اسکار امسال جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کرد که دومین اسکار برای «هایائو میازاکی»، کارگردان نامدار این استودیو محسوب می‌شود. او در سال 2003 برای فیلم «شهر اشباح» برنده اسکار شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: نقد انیمه The Boy and the Heron

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود انیمه The Boy and the Heron با زیرنویس فارسی

چند روز پس از بردن اسکار، اعلام شد که این فیلم در آمریکا از سرویس استریم مکس (Max) پخش خواهد شد؛ چرا که این سرویس در حال حاضر به عنوان خانه انحصاری آثار استودیو جیبلی شناخته می‌شود.

حالا نتفلیکس تایید کرده است که پخش و دانلود انیمه جدید میازاکی برای بینندگان خارج از آمریکا و ژاپن، از جمله انگلستان، از طریق این سرویس، قابل استریم خواهد بود. این موضوع بخشی از توافق جدید نتفلیکس با استودیو انیمیشن سازی ژاپنی است که در آن، 22 فیلم دیگر از استودیو جیبلی همچنان در سراسر جهان از طریق نتفلیکس قابل دسترس خواهند بود.

هنوز تاریخ دقیق انتشار فیلم در نتفلیکس مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این سرویس استریم در اواخر سال جاری، تاریخ اکران را اعلام کند.

دانلود انیمه The Boy and the Heron
دانلود انیمه The Boy and the Heron

این فیلم ماجراجویانه و فانتزی، اولین فیلم بلند میازاکی بعد از 10 سال است. او فیلمنامه این اثر اورجینال که با دست کشیده شده را نوشته و کارگردانی کرد. پسر و حواصیل نه تنها در عرصه جوایز سینمایی موفق بود، بلکه در اکران سینمایی سال گذشته نیز چندین رکورد گیشه را شکست.

این فیلم توانست به عنوان اولین انیمه اورجینال به رتبه اول باکس آفیس آمریکا دست پیدا کند و بهترین افتتاحیه استودیو جیبلی و میازاکی در آمریکا را رقم بزند. بعدها این فیلم به پرفروش‌ترین اثر استودیو گیبلی در باکس آفیس آمریکا تبدیل شد.

موفقیت این فیلم تنها محدود به آمریکا نبود، بلکه پسر و حواصیل تنها ظرف چهار روز از اکران، به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این استودیو در باکس آفیس انگلستان تبدیل شد و از انیمیشن موفق شهر اشباح پیشی گرفت.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود انیمه پسر و حواصیل فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود انیمه پسر و ماهیخوار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه The Boy and the Heron چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *